Kraftmessverstärker

Polish translation: wzmacniacz do przetworników (pomiarowych)/czujników siły

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kraftmessverstärker
Polish translation:wzmacniacz do przetworników (pomiarowych)/czujników siły
Entered by: xALEXx

11:05 Sep 26, 2011
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
German term or phrase: Kraftmessverstärker
j.w.
xALEXx
wzmacniacz do przetworników (pomiarowych)/czujników siły
Explanation:
wzmacniacz do przetworników (pomiarowych)/czujników siły

Zwany czasem, acz IMHO niesłusznie wzmacniaczem pomiarowym. Niesłusznie, bo wzmacniacz pomiarowy (ang. instrumentation amplifier, niem. Instrumentenverstärker) to rodzaj ukladu elektronicznego, a nie rodzaj urządzenia. Wzmacniacz pomiarowy jako układ może być (ale nie musi) częścią wzmacniacza czujników jako całego urządzenia.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wzmacniacz do przetworników (pomiarowych)/czujników siły
Crannmer
2wzmacniacz siłomierza/ dynamometru
pasjonatka77


Discussion entries: 4





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wzmacniacz siłomierza/ dynamometru


Explanation:
tak wynika ze słownika technicznego, ale pewności nie mam

pasjonatka77

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wzmacniacz do przetworników (pomiarowych)/czujników siły


Explanation:
wzmacniacz do przetworników (pomiarowych)/czujników siły

Zwany czasem, acz IMHO niesłusznie wzmacniaczem pomiarowym. Niesłusznie, bo wzmacniacz pomiarowy (ang. instrumentation amplifier, niem. Instrumentenverstärker) to rodzaj ukladu elektronicznego, a nie rodzaj urządzenia. Wzmacniacz pomiarowy jako układ może być (ale nie musi) częścią wzmacniacza czujników jako całego urządzenia.

Crannmer
PRO pts in category: 503
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: albo: wzmacniacz sygnału czujnika siły. Pewność umiarkowana przy tak małym kontekście.
1 day 13 hrs
  -> Też ładnie. Thx.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search