Zigaretten helfen nicht gegen Langeweile

Polish translation: Papierosy nie są najlepszym sposobem na zabicia nudy

17:28 Nov 27, 2007
German to Polish translations [PRO]
Medical - Other
German term or phrase: Zigaretten helfen nicht gegen Langeweile
czy mozna to zdanie przetlumaczyc jako:
Papierosy nie na nude?

z gory dziekuje
Andrea Hahn
Germany
Polish translation:Papierosy nie są najlepszym sposobem na zabicia nudy
Explanation:
Lub:

Papierosy nie pomogą zabić nudy.
Palenie nie jest najlepszym sposobem na nudę./na zabicie nudy.


--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-11-27 17:37:51 GMT)
--------------------------------------------------

za malo kontekstu, czy jest to haslo? antyreklama palenia papierosow?
Selected response from:

ANNA BLAZ
Poland
Grading comment
dziekuje bardzo za wszystkie propozycje, wybrac mozna tylko jedna!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4papierosy nie pomagają zabić nudy
Waldemar Fortuna
3Papierosy nie pomogą na nudę
Magdallena
3palenie nie rozprasza nudy
klick
3Papierosy nie są najlepszym sposobem na zabicia nudy
ANNA BLAZ


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Papierosy nie są najlepszym sposobem na zabicia nudy


Explanation:
Lub:

Papierosy nie pomogą zabić nudy.
Palenie nie jest najlepszym sposobem na nudę./na zabicie nudy.


--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-11-27 17:37:51 GMT)
--------------------------------------------------

za malo kontekstu, czy jest to haslo? antyreklama palenia papierosow?

ANNA BLAZ
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje bardzo za wszystkie propozycje, wybrac mozna tylko jedna!

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
papierosy nie pomagają zabić nudy


Explanation:
kolejna wersja

Waldemar Fortuna
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
palenie nie rozprasza nudy


Explanation:
palenie nie zapobiega nudzie
papierosy nie rozpraszają nudy
palenie papierosów nie rozprasza nudy

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-11-27 19:18:44 GMT)
--------------------------------------------------

Papieros nie przeciwdziała nudzie

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-11-27 19:19:58 GMT)
--------------------------------------------------

papieros nie jest remedium na nudę

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 194

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Papierosy nie pomogą na nudę


Explanation:
najprościej

Magdallena
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search