UN-Recht

Polish translation: Prawo ONZ/Narodów Zjednoczonych

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:UN-Recht
Polish translation:Prawo ONZ/Narodów Zjednoczonych
Entered by: quaderno

19:13 Nov 25, 2007
German to Polish translations [PRO]
Other / prawo
German term or phrase: UN-Recht
wykluczenie prawa z umowy, z zdania: ES gilt deutsches Recht unter Ausschluss von UN-Recht. Możliwy błąd w zapisie umowy
jezabel1
Prawo ONZ/Narodów Zjednoczonych
Explanation:
United Nations, UN = Vereinte Nationen = Organizacja Narodów Zjednoczonych
Selected response from:

quaderno
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4postanowienia Konwecji Wiedeńskiej
rjz
4Prawo ONZ/Narodów Zjednoczonych
quaderno
3prawo wspólnotowe
Mariusz Wstawski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prawo wspólnotowe


Explanation:
prawo unijne

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-11-25 19:28:33 GMT)
--------------------------------------------------

podejrzewam:
Konwencja Narodów Zjednoczonych o Umowach Międzynarodowej Sprzedaży Towarów / Konwencja Wiedeńska z 1980 r.
http://www.proz.com/kudoz/812781

Mariusz Wstawski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 69

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sonja Stankowski
4 mins
  -> dziękuję

neutral  Urszula Kołodziej: Konwencję podejrzewasz pewnie słusznie, ale prawo unijne to nie jest, ONZ i UE to dwie różne organizacje
2 hrs
  -> za Konwencję Narodów Zjednoczonych o Umowach Międzynarodowej Sprzedaży Towarów powinien być agree

disagree  rjz: to nie jest prawo wspólnotowe
2 hrs
  -> zgadza się, ale Konwencja Narodów Zjednoczonych o Umowach Międzynarodowej Sprzedaży Towarów / Konwencja Wiedeńska z 1980 r.

neutral  Aleksandra Kwasnik: "Wspólnotowe" uważam za niefortunne, bo sugeruje, że chodzi o prawo unijne...
3 hrs
  -> zgadza się, dlatego po 12 min się poprawiłem, dziękuję za cenną uwagę

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Prawo ONZ/Narodów Zjednoczonych


Explanation:
United Nations, UN = Vereinte Nationen = Organizacja Narodów Zjednoczonych

quaderno
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
UN-(Kauf)Recht
postanowienia Konwecji Wiedeńskiej


Explanation:
Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów
(EN: CISG, Convention on Contracts for the International Sale of Goods)

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 108




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search