Vertragshändler

Polish translation: autoryzowany dealer

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Vertragshändler
Polish translation:autoryzowany dealer
Entered by: Katarzyna Warttmann

11:49 Nov 27, 2005
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Other / Vertrag
German term or phrase: Vertragshändler
umowa miêdzy producentem a dystrybutorem pojemników transportowych. Kilian podaje "handlarz zwi¹zany umow¹ z producentem", w œwiecie samochodów znalaz³am autoryzowanego dealera, tylko nie wiem co pasuje. Czy zna ktoœ coœ uniwersalnego?
Katarzyna Warttmann
Germany
autoryzowany dealer
Explanation:
Nie tylko w motryzacji!! Wpisz sobie "autoryzowany dealer" na googlu i przejedź kilka stron o motoryzacji :) Dalej znajdziesz Stihla, Komandora, Agfę itd...
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Dziekuje, przejelam :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2autoryzowany dealer
SATRO
3autoryzowany sprzedawca
rjz
3przedstawiciel kontraktowy
Jan Wais


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Vertragshändler
przedstawiciel kontraktowy


Explanation:
Nie jestem pewien, ale w Internecie to pojecie funcjonuje i chyba wlasnie oddaje sens Vetragshandler.

Jan Wais
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Vertragshändler
autoryzowany dealer


Explanation:
Nie tylko w motryzacji!! Wpisz sobie "autoryzowany dealer" na googlu i przejedź kilka stron o motoryzacji :) Dalej znajdziesz Stihla, Komandora, Agfę itd...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 366
Grading comment
Dziekuje, przejelam :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Danuta Polanska: Alles perfekt, ist nichts auszusetzen :-)) Das Gleiche, nur auf Englisch, spuckt LEO-Wörterbuch aus: authorizet dealer
19 mins

agree  Grażyna Lesińska
31 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Vertragshändler
autoryzowany sprzedawca


Explanation:
tak byłoby ogólnie

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 108




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search