Antiphlogistika

Polish translation: leki przeciwzapalne

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Antiphlogistika
Polish translation:leki przeciwzapalne
Entered by: masz1

13:29 Jun 23, 2009
German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
German term or phrase: Antiphlogistika
Klinische Untersuchung: Systemische Antphlogistika unter Magenschutz.
masz1
leki przeciwzapalne
Explanation:
Samo "Antiphlogistika" nie określa, czy chodzi o leki stosowane ogólnie, czy miejscowo. Co więcej, w zdaniu występują "Systemische Antiphlogistika", a więc na pewno nie miejscowe.
Selected response from:

Marek Koprowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1leki przeciwzapalne
Marek Koprowski
2 +1miejscowe środki przeciwzapalne
Mariusz Wstawski


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
miejscowe środki przeciwzapalne


Explanation:
miejscowe środki przeciwzapalne [słown. med.]

Mariusz Wstawski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirosław Wagner
6 mins
  -> dziękuję

neutral  Jarek Kołodziejczyk: systemisch wskazuje, że są to ogólnoustrojowo działające leki przeciwzapalne
3 hrs

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
leki przeciwzapalne


Explanation:
Samo "Antiphlogistika" nie określa, czy chodzi o leki stosowane ogólnie, czy miejscowo. Co więcej, w zdaniu występują "Systemische Antiphlogistika", a więc na pewno nie miejscowe.

Marek Koprowski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jarek Kołodziejczyk
2 hrs
  -> Dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search