lokalisierbarkeit

Polish translation: Umiejscowienie i lokalizacja bólu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:lokalisierbarkeit
Polish translation:Umiejscowienie i lokalizacja bólu
Entered by: rjz

13:39 Apr 10, 2008
German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / leczenie bólu
German term or phrase: lokalisierbarkeit
jeden z podrozdziałów artykułu o leczeniu bólu ma tytuł:
"Lokalisation und Lokalisierbarkeit der Schmerzen", w tekście jest tylko tyle:
"Die Lokalisierbarkeit und die Ausbreitung der Schmerzen (regional, segmental.....) kann Auskunft uber die Schmerzursache geben."
Dziekuje z góry za pomoc, będę wdzięczna!
Domi_NM
Umiejscowienie i lokalizacja bólu
Explanation:
tak w podanym kontekście...

Nie jest to Doppelt gemoppelt -->

Chodzi o odczucie pacjenta, gdzie boli i faktyczne zlokalizowanie miejsca/narządu, gdzie powstaje ból.
Selected response from:

rjz
Grading comment
bardzo dziękuję:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Umiejscowienie i lokalizacja bólu
rjz
3 +2możliwość zlokalizowania
Dariusz Prochotta


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
możliwość zlokalizowania


Explanation:
Po prostu tak. Istnieje wprawdzie pojęcie "Lokalisierbarkeit" w matematyce, ale trudno znaleźć jakiś związek w tym zdaniu. To wydaje się być bardziej sensowne.

Dariusz Prochotta
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christine Zornow
2 hrs

agree  Marek Koprowski
4 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Lokalisation und Lokalisierbarkeit der Schmerzen
Umiejscowienie i lokalizacja bólu


Explanation:
tak w podanym kontekście...

Nie jest to Doppelt gemoppelt -->

Chodzi o odczucie pacjenta, gdzie boli i faktyczne zlokalizowanie miejsca/narządu, gdzie powstaje ból.


    Reference: http://www.anaesthesia.de/probeartikel_allg.htm
rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 66
Grading comment
bardzo dziękuję:)
Notes to answerer
Asker: skonsultowałam się jeszcze z lekarzem specjalistą leczenia bólu i potwierdził tą opcję :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  polonica: http://gelenkschmerz.msd.de/wissen/symp/schm_1320.html
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search