Rammpresse

Polish translation: pompa tłokowa

15:49 Nov 5, 2018
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Rammpresse
Rammpressen sind druckluftbetriebene Hebeeinrichtungen zum Heben und
Senken von Folgeplatten, auf denen eine Extrusionspumpe montiert ist.

Czy jest na to jakieś ładne polskie określenie? W TM klienta: prasa z ubijakiem, ale chyba nie do końca zgodne
Sylwia Zduniak
Poland
Polish translation:pompa tłokowa
Explanation:
do wyciskania gęstych cieczy (kleju, smaru, silikonu)

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2018-11-06 06:48:54 GMT)
--------------------------------------------------

Najczęściej pojawiającym się określeniem jest jednak "pompa do wyciskania kleju" - można też napisać "pompa (tłokowa) do wyciskania" lub "pompa do kleju" (osobiście unikałabym stosowania "kleju" w nazwie, ponieważ pompę stosuje się do wyciskania różnych gęstych cieczy z wiader i beczek).
Selected response from:

Anna Malyszek
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pompa tłokowa
Anna Malyszek
3prasa tłokowa
rjz


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pompa tłokowa


Explanation:
do wyciskania gęstych cieczy (kleju, smaru, silikonu)

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2018-11-06 06:48:54 GMT)
--------------------------------------------------

Najczęściej pojawiającym się określeniem jest jednak "pompa do wyciskania kleju" - można też napisać "pompa (tłokowa) do wyciskania" lub "pompa do kleju" (osobiście unikałabym stosowania "kleju" w nazwie, ponieważ pompę stosuje się do wyciskania różnych gęstych cieczy z wiader i beczek).


    https://www.pompy-przemyslowe.pl/pompy-tlokowe-aro
Anna Malyszek
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

52 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prasa tłokowa


Explanation:
EN~ ram [RAM] press

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 51




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search