https://wiki.proz.com/kudoz/german-to-polish/mechanics-mech-engineering/3807181-betreiber-der-maschine.html

Betreiber der Maschine

Polish translation: podmiot ekpoatujący maszynę

20:30 Apr 20, 2010
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Betreiber der Maschine
W dokumentacji maszyn,
w odr�żnieniu od Besitzer/Eigent�mer.
Nie chcę pisać "użytkownik", bo może to sugerować pracownika obsługującego maszynę.
Tomasz Cholewa
Polish translation:podmiot ekpoatujący maszynę
Explanation:
jak ma być wg twojego życzenia..
ale faktycznie to operator
Selected response from:

rjz
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3podmiot ekpoatujący maszynę
rjz
3Operator maszyny
Agnieszka Paleczny


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Operator maszyny


Explanation:
taka propozycja na szybko

Agnieszka Paleczny
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  nikodem: Ale właśnie "operator" oznacza osobę obsługującą... Poza tym to raczej "Bediener"
6 hrs

3 days 56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podmiot ekpoatujący maszynę


Explanation:
jak ma być wg twojego życzenia..
ale faktycznie to operator

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 51
Grading comment
dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: