https://wiki.proz.com/kudoz/german-to-polish/mechanics-mech-engineering/2448505-zulieferunterlagen.html

Zulieferunterlagen

Polish translation: dokumentacje dostawców (producentów) pojedynczych podzespołów

22:38 Mar 1, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Zulieferunterlagen
W zdaniu: Die vorliegende Bedienungsanleitung umfaßt die Anleitung zum Bedienen der Maschine, den Ersatzteilkatalog, Zulieferunterlagen sowie die Elektrounterlagen und stellt den richten Einsatz Ihrer Anlage durch Ihr Bedienpersonal sicher. Z góry dziękuję za pomoc.
dragomirov
Polish translation:dokumentacje dostawców (producentów) pojedynczych podzespołów
Explanation:
Dokumentacja całej maszyny zawiera również instrukcje producentów poszczególnych podzespołów, np. osobna instrukcja dotycząca silnika.
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dokumentacje dostawców (producentów) pojedynczych podzespołów
Joanna Łuczka
4dokumentacja podzespołów/elementów/części od innych producentów
Andrzej Mierzejewski
4dokumentacja dotycząca dostawy
kathi_md
3dokumentacja dostawcy
rjz


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dokumentacja dostawcy


Explanation:
w zasadzie poddostawcy, kooperanta;


rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 51

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dokumentacja dotycząca dostawy


Explanation:
zakres dostawy, opakowanie, warunki transportu itp. W odroznieniu od zulieferer-unterlagen.


    Reference: http://www.net-haus-service.de/Bordcomputer_fuer_HUF_HAUSER....
kathi_md
Native speaker of: Native in PolishPolish

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dokumentacje dostawców (producentów) pojedynczych podzespołów


Explanation:
Dokumentacja całej maszyny zawiera również instrukcje producentów poszczególnych podzespołów, np. osobna instrukcja dotycząca silnika.

Joanna Łuczka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 106
Grading comment
Dziękuję bardzo :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Prasalski: poszczególnych podzespołów
8 hrs
  -> Tak jest! Dzięki!

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dokumentacja podzespołów/elementów/części od innych producentów


Explanation:
Ewentualnie: ...dokumentacja obcych podzespołów/elementów/części.

Propozycje do rozważenia.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 439




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: