Platzbedarf

Polish translation: Warunki przestrzenne

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Platzbedarf
Polish translation:Warunki przestrzenne
Entered by: Maciej Pomorski

22:05 Jan 14, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Platzbedarf
Chodzi o rozdział w instrukcji obsługi, w którym opisane jest zapotrzebowanie miejsca dla maszyny, z podanymi minimalnymi odległościami we wszystkie strony itp. Ja tłumaczę to zwykle jako "zapotrzebowanie miejsca", ale nigdy nie jestem tak całkiem pewny. Dziękuję z góry za odpowiedzi.
Maciej Pomorski
Poland
Warunki przestrzenne / Rozstaw maszyny / Ustawianie maszyny
Explanation:
To tak jako alternatywy do przemy¶leń :)

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2006-01-14 22:09:43 GMT)
--------------------------------------------------

No fakt "zapotrzebowanie miejsca" brzmi jako¶ tak nietentegesoweges :):):)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Dzięki, rzeczywi¶cie brzmi ładniej!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Wymagana powierzchnia (do zainstalowania/ustawienia)
rjz
4Warunki przestrzenne / Rozstaw maszyny / Ustawianie maszyny
SATRO


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Warunki przestrzenne / Rozstaw maszyny / Ustawianie maszyny


Explanation:
To tak jako alternatywy do przemy¶leń :)

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2006-01-14 22:09:43 GMT)
--------------------------------------------------

No fakt "zapotrzebowanie miejsca" brzmi jako¶ tak nietentegesoweges :):):)

SATRO
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 313
Grading comment
Dzięki, rzeczywi¶cie brzmi ładniej!

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Wymagana powierzchnia (do zainstalowania/ustawienia)


Explanation:
.

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 51

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick
9 hrs

agree  SATRO: Po pierwsze: zatytułujesz rozdział w instrukcji "Wymagana powierzchnia"?? A po derugie: Co z wysokością? Chcesz maszynę ułożyć na płaski iniech robi naleśniki?
11 hrs
  -> Stand es in der Frage #Raumbedarf# ??? :o)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search