Ausweichempfehlung

Polish translation: alternatywnie zalecane dla

17:55 Nov 28, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Ausweichempfehlung
"Ausweichempfehlung für andere Temperaturbereiche". Zero skojarzeñ. Jest tylko diagram z temperatur¹ na osi "X" i paski oznaczaj¹ce zakres pracy dla 3 ró¿nych olejów hydraulicznych. Brak jakichkolwiek odniesieñ w tekœcie. . Mo¿e "zalecana alternatywa" (w doborze olejów przy pracy w temperaturach innych, ni¿ przeciêtne zalecane)?
Adam Bielaczyk
Poland
Polish translation:alternatywnie zalecane dla
Explanation:
jeżeli już nie to co ma być, to wówczas zalecamy to...
Selected response from:

rjz
Grading comment
W dalszej części tekstu potwierdziło się, że to sformułowanie jest najbliższe. Dziękuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1zalecane klasy lepkosci oleju w zaleznosci od temperatury pracy
Crannmer
3alternatywnie zalecane dla
rjz


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zalecane klasy lepkosci oleju w zaleznosci od temperatury pracy


Explanation:
zalecane klasy lepkosci oleju w zaleznosci od temperatury pracy

przyklad z podrecznika budowy silnikow

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1783

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Metkowski: :)
1 hr
  -> thx

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
alternatywnie zalecane dla


Explanation:
jeżeli już nie to co ma być, to wówczas zalecamy to...

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 51
Grading comment
W dalszej części tekstu potwierdziło się, że to sformułowanie jest najbliższe. Dziękuje!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search