Flagge (vor Ort) zeigen

Polish translation: być obecnym, pokazać swoj± obecno¶ć

10:45 Nov 16, 2005
German to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
German term or phrase: Flagge (vor Ort) zeigen
'Das Pflichtenheft wurde von uns rasch umgesetzt, und mit unserem Vertriebsleiter R.Ch. zeigen wir seit Jahren Flagge vor Ort', resümiert der H.-Experte.
Lucyna Długołęcka
Poland
Polish translation:być obecnym, pokazać swoj± obecno¶ć
Explanation:
w tym znaczeniu "Flagge vor Ort zeigen" - odnosi się do manifestowania swojej aktywnej obecno¶ci w danym miejscu;
nie musi to dotyczyć manifestowania pogl±dów.
Sama zreszt± zorientujesz się z kontekstu, o co Panom chodziło.
Selected response from:

rjz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1dajemy jasno do zrozumienia, manifestujemy
Szymon Metkowski
3 +1być obecnym, pokazać swoj± obecno¶ć
rjz
3zaznaczać swoją obecność
Jacek Zukowski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dajemy jasno do zrozumienia, manifestujemy


Explanation:
F. zeigen (seine Meinung od. Erwartung mit Nachruck u. deutlich zu erkennen geben; nach engl. to show the flag)

Duden Universal 1989

Szymon Metkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grażyna Lesińska
9 mins
  -> dziekujê :)

neutral  Crannmer: w kontekscie "vor Ort Flagge zeigen" ta definicja nie ma zastosowania
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaznaczać swoją obecność


Explanation:
niby wszyskto się zgadza, ale co ma znaczyć całe zdanie...
alternatywna propozycja w kontekście całego zdania

Jacek Zukowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Szymon Metkowski: A ró¿nie mo¿e znaczyæ :) zale¿y co by³o w poprzednim zdaniu, i jaki ogólny kontekst. Myœlê, ¿e Lucyna ju¿ sobie dopasuje ;)
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
być obecnym, pokazać swoj± obecno¶ć


Explanation:
w tym znaczeniu "Flagge vor Ort zeigen" - odnosi się do manifestowania swojej aktywnej obecno¶ci w danym miejscu;
nie musi to dotyczyć manifestowania pogl±dów.
Sama zreszt± zorientujesz się z kontekstu, o co Panom chodziło.

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search