Erfolgskonzept

Polish translation: koncepcja sukcesu / podwaliny sukcesu

19:49 Oct 12, 2005
German to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / producent opraw oswietleniowych
German term or phrase: Erfolgskonzept
Die Stunde Null des Erfolgskonzeptes unserer Gesellschaft schlug bereits im Jahr ....
Lajla
Polish translation:koncepcja sukcesu / podwaliny sukcesu
Explanation:
może ta druga wersja?
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Kazda z odpowiedzi ma cos w sobie. Chyba wezme jednak podwaliny. Zwycieska koncepcja jest fajna, ale troche brzmi, jakby to koncepcja zwyciezala. A nie byla koncepcja zwyciestwa. Nasz pomysl na sukces brzmi najlepiej po polsku ale nijak nie umiem go skleic z godzina zero... dziekuje wszystkim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3koncepcja sukcesu / podwaliny sukcesu
Jerzy Czopik
4zwycięska koncepcja
Jacek Zukowski
3(nasz) pomysł na sukces
rjz


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
koncepcja sukcesu / podwaliny sukcesu


Explanation:
może ta druga wersja?

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 90
Grading comment
Kazda z odpowiedzi ma cos w sobie. Chyba wezme jednak podwaliny. Zwycieska koncepcja jest fajna, ale troche brzmi, jakby to koncepcja zwyciezala. A nie byla koncepcja zwyciestwa. Nasz pomysl na sukces brzmi najlepiej po polsku ale nijak nie umiem go skleic z godzina zero... dziekuje wszystkim

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher: a moze koncept sukcesu?
3 mins

agree  Crannmer: Koncepcja sukcesu (jako przeciwienstwo antykoncepcji :-) podoba mi sie. BTW zwrot oryginalu to straszny belkot.
20 mins

agree  Bozena Meske
12 hrs

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zwycięska koncepcja


Explanation:
w całym kontekście wydaje się mi trafniejsze życie sformułowania "Godzina zero zwycięskiej koncepcji wybiła...

Jacek Zukowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(nasz) pomysł na sukces


Explanation:
tak bym to widział w PL

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search