Planbelegungszeit

Polish translation: planowany czas obłożenia maszyny

21:35 Nov 6, 2014
German to Polish translations [PRO]
Manufacturing
German term or phrase: Planbelegungszeit
W umowie dotyczącej użytkowania maszyny podany jest wzór na obliczenie wskaźnika awaryjności i do tego legenda:

TB = TN + TI + TRU + TW
TB = Planbelegungszeit in Stunden

przy czym TN to czas użytkowania, TI czas naprawy, TRU czas przestoju i TW czas konserwacji
Agiks
Polish translation:planowany czas obłożenia maszyny
Explanation:
Selected response from:

Tamod
Poland
Grading comment
Dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3planowany czas obłożenia maszyny
Tamod
3Czya zaplanowany na realizacje zadania/czas zamówiony
Kapilek
3planowany czas wykorzystania maszyny
Dariusz Rabus
2czas wprowadzenia planu
michstudent


  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
czas wprowadzenia planu


Explanation:
moja propozycja, ale może z większego kontekstu tekstu da się rozszyfrować, czy to tak będzie:)

michstudent
Native speaker of: Native in PolishPolish

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
planowany czas wykorzystania maszyny


Explanation:
Tak bym to ujął.

Dariusz Rabus
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Czya zaplanowany na realizacje zadania/czas zamówiony


Explanation:
http://www.oee.pl/

--------------------------------------------------
Note added at   18 godz. (2014-11-07 16:10:02 GMT)
--------------------------------------------------

sorry-literówka, powinno być - czas ...

Kapilek
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

3 days 7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
planowany czas obłożenia maszyny


Explanation:


Tamod
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 17
Grading comment
Dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search