Fleckteppichhersteller

Polish translation: producent dywaników/ chodników z resztek tkanin

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fleckteppichhersteller
Polish translation:producent dywaników/ chodników z resztek tkanin
Entered by: biurotext

22:32 Mar 25, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing
German term or phrase: Fleckteppichhersteller
Jaki to jest zawód? Wytwórca jakiegoś rodzaju dywanów. ale jakiego? Z góry dziękuję za pomoc
biurotext
producent dywaników/ chodników z resztek tkanin
Explanation:
te dywaniki są tkane z resztek (kolorowych tkanin), ze szmatek po prostu
w Ikei są takie w ofercie :-)
Selected response from:

klick
Poland
Grading comment
Dziękuję, myślę, że to jest poprawna odpowiedź.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4producent dywaników/ chodników z resztek tkanin
klick
3producent dywanów odpornych na zabrudzenia
eklerka


Discussion entries: 1





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
producent dywanów odpornych na zabrudzenia


Explanation:
moim zdaniem nie ma tu mowy o jakimś typie dywanu.
Choć szkoda, że nie podajesz całego zdania. Uważam, że chodzi o producenta dywanów (wykładzin dywanowych, mat, chodników) odpornych na zabrudzenia (łatwych w czyszczeniu).

--------------------------------------------------
Note added at 20 Stunden (2008-03-26 18:50:29 GMT)
--------------------------------------------------

A jak spojrzeć na tę notkę?
Das Faserolefin ist die gefärbte Lösung, die einen in hohem Grade beständigen Fleckteppich ergibt, der gesäubert werden kann leicht mit einer Wasser- und Strandlösung - ohne irgendeinen Verlust zur Farbe.

http://www.carpet-solution.com/ylang/de/carpet_choosing/carp...
http://www.trend-products.net/schmutzfangmatte_olefin.htm

Nie upieram się się przy swojej wersji, ale nie jestem też do końca przekonana, że chodzi tu o design.Brak jest kontekstu i trudno dyskutować nt. jednego słowa.

eklerka
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Moje małe prywatne śledztwo wykazało, że tak jak pisze iceblue, chodzi raczej o właśnie taki dywan z kawałków, ale nie jestem pewna, nie wiem jak zakończyć to pytanie. Pozdrawiam


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  iceblue: jest to konkretny rodzaj dywanu, sporzadzany z resztek materialow, welny itp. Moze byc w paski lub wzory lub tez uni
7 hrs
  -> ciekawa stronka, dzięki :-)

9 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
producent dywaników/ chodników z resztek tkanin


Explanation:
te dywaniki są tkane z resztek (kolorowych tkanin), ze szmatek po prostu
w Ikei są takie w ofercie :-)

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14
Grading comment
Dziękuję, myślę, że to jest poprawna odpowiedź.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search