das Fördergespräch

Polish translation: rozmowa motywująca

11:56 Jan 15, 2006
German to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Management
German term or phrase: das Fördergespräch
Kontekst: "Neben Mitarbeitergesprächen führt der Vorgesetzte auch – in Abstimmung mit dem Bereich Personalentwicklung – Fördergespräche." Rozmowy motywuj¹ce? Czy to wydaje siê Wam odpowiednie?
Agiks
Polish translation:rozmowa motywująca
Explanation:
Mi się wydaje, że to jest jak najbardziej odpowiednie, choć z drugiej strony w ramach Mitarbeitergespräch(ów) :) też następuje motywacja. W tych pierwszych są np. ustalne cele sprzedaży, które już same w sobie stanowią motywację i rodzaj zachęty do wzmożonego wysiłku i starań. Głowy nie daję, ale na mojego nosa można tak to przetłumaczyć. UWAGA: CONFIDENCYJA MMEDIUM!! (Jak przy stekach)...
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Tak mi pasowało. Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rozmowa wspieraj±ca
rjz
3 +1rozmowa motywująca
SATRO


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
das Fördergespräch
rozmowa motywująca


Explanation:
Mi się wydaje, że to jest jak najbardziej odpowiednie, choć z drugiej strony w ramach Mitarbeitergespräch(ów) :) też następuje motywacja. W tych pierwszych są np. ustalne cele sprzedaży, które już same w sobie stanowią motywację i rodzaj zachęty do wzmożonego wysiłku i starań. Głowy nie daję, ale na mojego nosa można tak to przetłumaczyć. UWAGA: CONFIDENCYJA MMEDIUM!! (Jak przy stekach)...

SATRO
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Tak mi pasowało. Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: seems to be the best solution here /// these are great news!
43 mins
  -> Mów do mnie Waœci w tym pogañskim jêzyku :) (uczê siê difolta) :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Fördergespräch
rozmowa wspieraj±ca


Explanation:
motywacja jest tylko jednym z celów takiej rozmowy

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search