zdanie

Polish translation: patrz niżej

08:51 Jan 18, 2007
German to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics / zeitungen
German term or phrase: zdanie
Das Mechanisch-Automatenhafte verbindet nicht von ungefähr den Chaplin des ,,Großen Diktators‘‘ mit der Fließbandwelt von ,,Modern Times‘‘.

czy ktos moglby mi pomóc w calym tym zdaniu?
jest ono w tym artykule:
http://www.sueddeutsche.de/kultur/artikel/921/97824/print.ht...
klick
Poland
Polish translation:patrz niżej
Explanation:
Nie bez powodu, to co mechaniczne i automatyczne łączy Chaplina z „Dyktatora” ze światem taśm produkcyjnych przedstawionym w filmie „Dzisiejsze czasy”.

Propozycja!
Selected response from:

Anna Wawrzynowicz
Poland
Grading comment
dzięki za pomoc, pozdrowienia
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3s.u.
Magdalena Silf
3s. u.
Aleksandra Kwasnik
3patrz niżej
Anna Wawrzynowicz


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
patrz niżej


Explanation:
Nie bez powodu, to co mechaniczne i automatyczne łączy Chaplina z „Dyktatora” ze światem taśm produkcyjnych przedstawionym w filmie „Dzisiejsze czasy”.

Propozycja!

Anna Wawrzynowicz
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki za pomoc, pozdrowienia

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
s. u.


Explanation:
(Motyw) MA nieprzypadkowo łączy Chaplina "GD“ ze światem tp filmu "MT".

Albo zamiast "laczy": „nie jest przypadkowym ogniwem“, "nieprzypadkowo wiąże się“ lub cos w tym kierunku.


Aleksandra Kwasnik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
s.u.


Explanation:
Nie bez powodu mechaniczne i przypominające robota cechy łączą Chaplina z filmu "Dyktator" ze światem taśm produkcyjnych przedstawionym w filmie "Dzisiejsze czasy".

pozdr

Magdalena Silf
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search