https://wiki.proz.com/kudoz/german-to-polish/linguistics/1726070-springteufelhaft.html

springteufelhaft

Polish translation: tu:wybuchowe, choleryczne zachowanie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:springteufelhaft
Polish translation:tu:wybuchowe, choleryczne zachowanie
Entered by: klick

20:30 Jan 17, 2007
German to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics / zeitungen
German term or phrase: springteufelhaft
w tym artykule
http://jetzt.sueddeutsche.de/texte/anzeigen/355544
klick
Poland
tu:wybuchowe, choleryczne zachowanie
Explanation:
chyba chodzi o efekt diabełka wyskakującego z pudełka - Springteufel

http://www.blixs.de/springteufel,385095,i.html

zaskakujące, nieobliczalne, nieprzewidywalne (uff :))
pozdr
Selected response from:

Magdalena Silf
Germany
Grading comment
dzięki, to mnie diabelnie męczylo...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3tu:wybuchowe, choleryczne zachowanie
Magdalena Silf
3przypominający diabła z pudełka
Aleksandra Kwasnik


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przypominający diabła z pudełka


Explanation:
przypominający (przysłowiowego) diabła z pudełka

Aleksandra Kwasnik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tu:wybuchowe, choleryczne zachowanie


Explanation:
chyba chodzi o efekt diabełka wyskakującego z pudełka - Springteufel

http://www.blixs.de/springteufel,385095,i.html

zaskakujące, nieobliczalne, nieprzewidywalne (uff :))
pozdr

Magdalena Silf
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki, to mnie diabelnie męczylo...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: