Differenzsteuer

Polish translation: podatek od marży

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Differenzsteuer
Polish translation:podatek od marży
Entered by: tymoszka

19:46 Dec 22, 2006
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
German term or phrase: Differenzsteuer
Jaki jest odpowiednik terminu Differenzsteuer w jęz. polskim? Mam to na fakturze zakupu samochodu z Niemiec. Czy to jest Vat marża?
tymoszka
podatek od marży
Explanation:

„Differenzbesteuerung „ – (opodatkowanie marżą) lub
Verkauf nach § 25a UstG- (sprzedaż zgodnie z art.25a ustawy o podatku VAT)


--------------------------------------------------
Note added at 3 Tage19 Stunden (2006-12-26 15:35:44 GMT)
--------------------------------------------------

Proszę potraktować to jako wskazówkę do dalszych rozważań nad terminem, spotkałam się również z pojęciem "podatek różnicowy" ale nie znalazłam oficjalnego potwierdzenia.
Selected response from:

Katarzyna Jankosz
Grading comment
dziekuje za podpowiedzi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4VAT marża
rjz
3podatek od marży
Katarzyna Jankosz


Discussion entries: 2





  

Answers


3 days 19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podatek od marży


Explanation:

„Differenzbesteuerung „ – (opodatkowanie marżą) lub
Verkauf nach § 25a UstG- (sprzedaż zgodnie z art.25a ustawy o podatku VAT)


--------------------------------------------------
Note added at 3 Tage19 Stunden (2006-12-26 15:35:44 GMT)
--------------------------------------------------

Proszę potraktować to jako wskazówkę do dalszych rozważań nad terminem, spotkałam się również z pojęciem "podatek różnicowy" ale nie znalazłam oficjalnego potwierdzenia.


    Reference: http://www.urzadskarbowy.suwalki.com.pl/marza.htm
Katarzyna Jankosz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje za podpowiedzi.

4833 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
VAT marża


Explanation:
"podatkowanie marży "

rjz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 27




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search