Geschäftsidee

Polish translation: inwestycja / plany biznesowe

17:29 Mar 12, 2005
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: Geschäftsidee
We wniosku o pomoc prawn¹:
"Der Beschuldigte xyz überzeugte den Geschädigten soundsoviel euro für eine Geschäftsidee in Polen zu investieren"

Jakoœ nic m¹drego nie mogê wymyœleæ :-(
Alina Brockelt
Polish translation:inwestycja / plany biznesowe
Explanation:
Moim skromnym zdaniem...
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Dziękuję wszystkim!
Napisałama po prostu:
"zainwestował sounsoviel euro w Polsce"
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przedsiewziecie biznesowe
Alicja Butkiewicz-Hübscher
4inwestycja / plany biznesowe
SATRO
4(wspólny) pomysł na interes
Anna Bittner
3interes w Polsce
rjz
2pomysł na biznes
Iwona Domanska


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Geschäftsidee
pomysł na biznes


Explanation:
luźna propozycja

Iwona Domanska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 101

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Geschäftsidee
(wspólny) pomysł na interes


Explanation:
inna propozycja

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 143

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Geschäftsidee
inwestycja / plany biznesowe


Explanation:
Moim skromnym zdaniem...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 112
Grading comment
Dziękuję wszystkim!
Napisałama po prostu:
"zainwestował sounsoviel euro w Polsce"

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Geschäftsidee
przedsiewziecie biznesowe


Explanation:
lub plan/ projekt przedsiewziecia biznesowego

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2005-03-12 18:05:41 GMT)
--------------------------------------------------

lub planowane przedsiewziecie biznesowe

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik
1 hr
  -> dzieki wielkie! Milego weekendu:)

agree  Bozena Meske
1 hr
  -> dziekuje:)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Geschäftsidee
interes w Polsce


Explanation:
żeby X wyłożył 00 € na interes w Polsce
/z kontekstu chyba wiadomo, czy było to legalne i jak duże przedsi±wzięcie/
investieren für ~ jest dosyć specyficznym użyciem, zamiast standardowego ~ in ~


rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 258




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search