Wortlautprotokolle von Abhörmaβnahmen

Polish translation: dosłowny protokół z operacji/działań podsłuchowych

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Wortlautprotokoll von Abhörmaβnahmen
Polish translation:dosłowny protokół z operacji/działań podsłuchowych
Entered by: Anna Bittner

08:49 Mar 8, 2005
German to Polish translations [PRO]
Law (general)
German term or phrase: Wortlautprotokolle von Abhörmaβnahmen
Organ (ds. dokuemntów Stasi) jest uprawniony do udostêpnienia dokumentów np. przedstawicielom prasy, o ile w przypadku dokumentów nie chodzi o "Informationen mit rein privatem Inhalt sowie Tonbänder und Wortlautprotokolle von Abhörmaβnahmen handeln würde"
Daisy7
dosłowny protokół z operacji podsłuchowych
Explanation:
może tak?
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
dziekuje wsz. b.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2transkrypcja protokołu z operacyjnych działań podsłuchowych
rjz
3 +1dosłowny protokół z operacji podsłuchowych
Anna Bittner


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Wortlautprotokolle von Abhörmaβnahmen
dosłowny protokół z operacji podsłuchowych


Explanation:
może tak?

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 143
Grading comment
dziekuje wsz. b.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson: klingt gut :o) ewent. dzialania
12 mins

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Wortlautprotokolle von Abhörmaβnahmen
transkrypcja protokołu z operacyjnych działań podsłuchowych


Explanation:
chodzi o to, że zostało spisane dokładnie to, co było uprezdnio nagrane.

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 258

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krzysiek12
23 mins

agree  cynkol: brzmi dobrze, ale "szczegó³owy portokó³ z... " by³by imho bardziej komunikatywny/// "dos³owny", czyli "szczegó³owy" (jedno z przyjêtych okreœleñ protoko³u w j. polskim)... a (odnoœnie do Twego komentarza) s³owa "transkrypcja" tak¿e w pytaniu brak...
1 hr
  -> w tek¶cie nie ma nic o szczegó³ach;




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search