Die Beurkundungswert wurde mit 3000 Euro festgestellt.

Polish translation: jako wartość przedmiotu niniejszego aktu przyjęto 3000 Euro

16:08 Sep 6, 2005
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Region (source):
German term or phrase: Die Beurkundungswert wurde mit 3000 Euro festgestellt.
By³bym wdziêczny za podpowied¼.
Jacek Jasiński
Polish translation:jako wartość przedmiotu niniejszego aktu przyjęto 3000 Euro
Explanation:
lub: wartość przedmiotu niniejszego aktu wyceniono na 3000 Euro
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5warto¶ć przedmiotu czynno¶ci notarialnej okre¶lono na XY €
rjz
4 +1jako wartość przedmiotu niniejszego aktu przyjęto 3000 Euro
Jerzy Czopik


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
jako wartość przedmiotu niniejszego aktu przyjęto 3000 Euro


Explanation:
lub: wartość przedmiotu niniejszego aktu wyceniono na 3000 Euro

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 325
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: ze wskazaniem na pierwsz¹ wersjê
18 mins

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
warto¶ć przedmiotu czynno¶ci notarialnej okre¶lono na XY €


Explanation:
lub ustalono;
To kwota, od jakiej oblicza się wysoko¶ć opłaty pobranej przez notariusza.

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 258




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search