Ersatzwert

Polish translation: zamiennik/wartość zastępcza/ekwiwalent

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ersatzwert
Polish translation:zamiennik/wartość zastępcza/ekwiwalent
Entered by: Sebastian Kruszelnicki

13:46 Jul 27, 2011
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Ersatzwert
Die Firma X verpflichtet sich, die ihr nach vorstehenden Bestimmungen zustehenden Sicherheiten insoweit nach ihrer Wahl freizugeben, als der Wert der Sicherheiten die zu sichernden Forderungen mehr als 25% übersteigt, jedoch mit der Maßgabe, daß mit Ausnahme der Lieferung im echten Kontokorrentverhältnis eine Freigabe nur für solche Lieferungen der Ersatzwerte zu erfolgen hat, die voll bezahlt sind.

Ten akapit nie traktuje o odszkodowaniach, lecz o zabezpieczeniach, więc "wysokość odszkodowania" odpada.
Sebastian Kruszelnicki
zamiennik/wartość zastępcza
Explanation:
jw

tu razem z wersją angielską http://www.linguee.de/deutsch-englisch/uebersetzung/ersatzwe...


Selected response from:

Grażyna Lesińska
Poland
Grading comment
No tak, po prostu ekwiwalent. Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zamiennik/wartość zastępcza
Grażyna Lesińska
3wartość odtworzeniowa
pasjonatka77


  

Answers


17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wartość odtworzeniowa


Explanation:
propozycja
http://www.wirtschaftslexikon24.net/d/ersatzwert/ersatzwert....

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  16 godz. (2011-07-29 05:56:04 GMT)
--------------------------------------------------

według słownia Kilian pojęcie to dotyczy różnych dóbr, nie ma tam mowy o ograniczeniu do nieruchomości. Tak samo w podanym przeze mnie Wirtschaftslexikon24net.

pasjonatka77
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Ale "wartość odtworzeniowa" dotyczy tylko nieruchomości, czyż nie?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Grażyna Lesińska: a jaki miałoby to sens w ww. zdaniu?
3 days 3 hrs

3 days 21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zamiennik/wartość zastępcza


Explanation:
jw

tu razem z wersją angielską http://www.linguee.de/deutsch-englisch/uebersetzung/ersatzwe...




Grażyna Lesińska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40
Grading comment
No tak, po prostu ekwiwalent. Dziękuję!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search