Zeichnungseinträge hinterlegen

Polish translation: ... ile oznaczeń/opisów (rysunku) w tym temacie jest zapisanych w bazie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zeichnungseinträge hinterlegen
Polish translation:... ile oznaczeń/opisów (rysunku) w tym temacie jest zapisanych w bazie
Entered by: iwona zzz

22:33 May 7, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce / Zeichnungsarchiv
German term or phrase: Zeichnungseinträge hinterlegen
Bei Klick auf das Plus öffnet sich der Ordner, bei Klick auf den gewünschten Bereichs-Ordner erscheinen rechts im Inhaltsbereich die downloadbaren Zeichnungseinträge. Die Zahl in der Klammer, z. B. 2710 Lautsprecher (1) gibt an, wieviele Zeichnungseinträge des ausgewählten Themas hinterlegt sind.
iwona zzz
... ile oznaczeń/opisów (rysunku) w tym temacie jest zapisanych w bazie
Explanation:
... ile oznaczeń/opisów (rysunku) w tym temacie jest zapisanych w bazie

tu wogóle nie chodzi o pozycje, ale o Zeichnungseinträge (dodatkowe wpisy/oznaczenia właściwości poszczególnych części albo elementów, jak materiał, typ, tolerancja, wykończenie powierzchni itd. itp.)

np.
http://129.143.232.75/cms/fileadmin/pdfs_docs/Materialien/AP...

Chyba, ze wyrażenie oryginału użyte jest blednie i tam po prostu chodzi o ilość rysunków obecnych dla danego tematu.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziękuję, chodzi o zawartość archiwum rysunków.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1... ile oznaczeń/opisów (rysunku) w tym temacie jest zapisanych w bazie
Crannmer
4zapisać/zachować pozycje rysunków
Tomasz Sieniuć


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zapisać/zachować pozycje rysunków


Explanation:
Pod warunkiem, że o rysunki tutaj chodzi. Czyli ile pozycji rysunków zapisano/zachowano.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-05-08 06:51:38 GMT)
--------------------------------------------------

Zapisano/zachowano niekoniecznie przez użytkownika. Chodzi o to, że one tam są :)

Tomasz Sieniuć
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 48

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
... wieviele Zeichnungseinträge des ausgewählten Themas hinterlegt sind
... ile oznaczeń/opisów (rysunku) w tym temacie jest zapisanych w bazie


Explanation:
... ile oznaczeń/opisów (rysunku) w tym temacie jest zapisanych w bazie

tu wogóle nie chodzi o pozycje, ale o Zeichnungseinträge (dodatkowe wpisy/oznaczenia właściwości poszczególnych części albo elementów, jak materiał, typ, tolerancja, wykończenie powierzchni itd. itp.)

np.
http://129.143.232.75/cms/fileadmin/pdfs_docs/Materialien/AP...

Chyba, ze wyrażenie oryginału użyte jest blednie i tam po prostu chodzi o ilość rysunków obecnych dla danego tematu.

Crannmer
PRO pts in category: 71
Grading comment
Dziękuję, chodzi o zawartość archiwum rysunków.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Sieniuć: Twoja druga myśl była moją pierwszą :)
2 hrs
  -> W takim razie niewlasciwie odczytalem Twoja pierwsza mysl ;-) Thx




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search