Neuausrichtung für die Zukunft

Polish translation: Nowa strategia na przyszłość

08:45 Nov 25, 2011
German to Polish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
German term or phrase: Neuausrichtung für die Zukunft
Jest to tytul artykulu
iceblue
Austria
Polish translation:Nowa strategia na przyszłość
Explanation:
Dorzucę się z propozycją. Wydaje mi się, że w przypadku "Neuausrichtung" chodzi o długoplanowe, zatem strategiczne cele danej branży.
Selected response from:

nikodem
Grading comment
I to najlepiej pasuje - dzieki wielkie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Nowa strategia na przyszłość
nikodem
4Nowa linia działania na przyszłość!
Dariusz Rabus
4nowa orientacja na przyszłość
Dariusz Prochotta
3Zmiana kursu w przyszłości
pasjonatka77


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nowa linia działania na przyszłość!


Explanation:
propozycja

Dariusz Rabus
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Zmiana kursu w przyszłości


Explanation:
http://pl.pons.eu/dict/search/results/?q=Neuausrichtung&l=de...

Według tego słownika Neuausrichtung oznacza zmianę kursu, ale nie wiem, czy to pasuje do reszty tekstu

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2011-11-25 12:10:17 GMT)
--------------------------------------------------

Ewentualnie Zmiana kursu na przyszłość

pasjonatka77

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nowa strategia na przyszłość


Explanation:
Dorzucę się z propozycją. Wydaje mi się, że w przypadku "Neuausrichtung" chodzi o długoplanowe, zatem strategiczne cele danej branży.


    Reference: http://di.com.pl/news/38644,0,100_lat_IBM_i_strategia_na_prz...
    Reference: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nowa-prezes-w-Kredyt-Banku-n...
nikodem
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Grading comment
I to najlepiej pasuje - dzieki wielkie!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nowa orientacja na przyszłość


Explanation:
podoba mi się najbardziej (na razie)

--------------------------------------------------
Note added at 6 Stunden (2011-11-25 14:58:51 GMT)
--------------------------------------------------

"W przyszłości" brzbi tutaj oczywiście lepiej

Dariusz Prochotta
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search