Abwertungseffekt egalisieren

Polish translation: odrobi straty wynikające z efektu dewaluacji

08:05 Jun 29, 2009
German to Polish translations [PRO]
Finance (general) / raport nt. syt. na rynku
German term or phrase: Abwertungseffekt egalisieren
Viele Mieter leiden unter der hohen Abwertung des Rubel gegenüber dem US$. Die Wechselkursentwicklung hängt in erster Linie am Ölpreis, der laut Experten bis zum Jahresende wieder auf über US$ xxxx pro Barrel steigen soll. Stimmt die Prognose, wird ein Großteil des Abwertungseffektes kurzfristig wieder egalisiert werden können.
klick
Poland
Polish translation:odrobi straty wynikające z efektu dewaluacji
Explanation:
jeżeli prognoza się sprawdzi, duża część strat wynikających z (efektu) dewaluacji zostanie krótkotrwale ponownie odrobiona
Selected response from:

Tamod
Poland
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3skompensować skutki dewaluacji
rjz
3odrobi straty wynikające z efektu dewaluacji
Tamod


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odrobi straty wynikające z efektu dewaluacji


Explanation:
jeżeli prognoza się sprawdzi, duża część strat wynikających z (efektu) dewaluacji zostanie krótkotrwale ponownie odrobiona


    Reference: http://www.duden.de/definition/egalisieren
Tamod
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 132
Grading comment
dzięki!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skompensować skutki dewaluacji


Explanation:
krócej się chyba nie da....

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 147




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search