Auskleidungsverfahren

Polish translation: metoda cementyzacji

09:56 Oct 27, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Auskleidungsverfahren
Auskleidungsverfahren mit Zementmoertel
(również dotyczy instalacji wodociągowych)
kocur
Polish translation:metoda cementyzacji
Explanation:

RENOWACJA RUR WODOCIĄGOWYCH METODĄ CEMENTYZACJI

PN 92/H-7410

--------------------------------------------------
Note added at 72 Tage (2010-01-07 18:19:49 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Podałem dokładnie normę PN - oraz terminologię, która obowiązuje przy tej technologii w PL.
;-))))
Selected response from:

rjz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1proces nakladania
jerzy cieslik77
4 +1metoda cementyzacji
rjz
3 -1proces powlekania
Jerzy Czopik


Discussion entries: 6





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
proces nakladania


Explanation:
---

jerzy cieslik77
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 123

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
38 mins
  -> dzieki

neutral  rjz: cement można nakładać, tu jednak się go natryskuje
72 days

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
proces powlekania


Explanation:
moja interpretacja

--------------------------------------------------
Note added at 72 days (2010-01-07 12:58:19 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Wg tej strony http://www.forum-wodociagi.pl/index.php?req=technologie_id=1... nie jest to absolutnie cementyzacja, a proces wykładania wnętrza rury wkładką polietylenową.
Tu inny przykład takiej metody: http://www.preuss.com.pl/index.php?action=page&page=16
http://www.zisbd.com.pl/index.php?l=pol&menu=technologie&str...
Więcej znajdzie gugiel pod hasłem "renowacja rurociągów"

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 662

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  jerzy cieslik77: zaprawe sie naklada a nie powleka nią
3 hrs
  -> słusznie

disagree  rjz: wkładką polietylenową = mit Zementmörtel ?????
72 days
  -> sehr richtig, habe mich nur an das Auskleiden geklammert, danke

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
metoda cementyzacji


Explanation:

RENOWACJA RUR WODOCIĄGOWYCH METODĄ CEMENTYZACJI

PN 92/H-7410

--------------------------------------------------
Note added at 72 Tage (2010-01-07 18:19:49 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Podałem dokładnie normę PN - oraz terminologię, która obowiązuje przy tej technologii w PL.
;-))))

rjz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 77

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: jak najbardziej :)
72 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search