Schlauchinlineverfahren mit dem DSR-System

Polish translation: relining rękawem elastycznym

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schlauchinlineverfahren mit dem DSR-System
Polish translation:relining rękawem elastycznym
Entered by: rjz

09:54 Oct 27, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Schlauchinlineverfahren mit dem DSR-System
Kontekst:
Sanierung (von Trinkwasserversorgungsleitungen) im Schlauchinlineverfahren mit dem DSR-System
kocur
relining rękawem elastycznym
Explanation:
technologia (wykonania) renowacji (sieci wodociągowych) metodą ___-
Selected response from:

rjz
Grading comment
dzięki:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1relining rękawem elastycznym
rjz
3 +1metoda napraw rurociągów przez wciąganie węża w systemie DSR
Jerzy Czopik


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
metoda napraw rurociągów przez wciąganie węża w systemie DSR


Explanation:
Nie wiem dokładnie, czy to, co kiedyś widziałem, to był akurat system DSR. Naprawa polega na tym, że do rury do wnętrza wtłaczany jest wąż. Przykład pokazuje akurat wciąganie węża. Metoda którą widziałem była ciekawsza, bo wąż był jak gdyby "nakładany", jednak nie na rurę, a do jej wnętrza.


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Inliner_%28Rohrsanierung%29
    Reference: http://www.webranitz.de/relining.html
Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 662

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: Nakładany na wewnętrzną powierzchnię rury. Nie wiem, co zrobić z DSR-System - to może być nazwa własna stosowana przez daną firmę, chyba trzeba ich zapytać.
2 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
relining rękawem elastycznym


Explanation:
technologia (wykonania) renowacji (sieci wodociągowych) metodą ___-

rjz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 77
Grading comment
dzięki:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jerzy cieslik77: most convincing
18 hrs
  -> thx




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search