Konstruktiver Ingenieurbau

Polish translation: Konstrukcje inżynierskie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Konstruktiver Ingenieurbau
Polish translation:Konstrukcje inżynierskie
Entered by: rjz

13:37 Dec 17, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Konstruktiver Ingenieurbau
Jako kierunek studiów, np. tu:
http://www.fh-aachen.de/1318.html
Aleksandra Kwasnik
Germany
Konstrukcje inżynierskie
Explanation:
albo jakoś podobnie
konstrukcje budowli inżynierskich; inżynieria konstrukcyjna
pierwsza wersja chyba lepszy
Selected response from:

rjz
Grading comment
Dziękuję za wszystkie opcje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Inżynieria budowlana
Andrzej Mierzejewski
3Konstrukcje inżynierskie
rjz


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Konstrukcje inżynierskie


Explanation:
albo jakoś podobnie
konstrukcje budowli inżynierskich; inżynieria konstrukcyjna
pierwsza wersja chyba lepszy

rjz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 77
Grading comment
Dziękuję za wszystkie opcje!

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Inżynieria budowlana


Explanation:
Na podstawie porównania z:
http://www.ib.pwr.wroc.pl/wydzial/pl/IO-sz.html

Niemniej "Budownictwo lądowe" też nieźle pasowałoby do zakresu programowego, Nie analizowałem programów, dlatego pewność tylko średnia.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 360




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search