Verarbeiten eines Hörtextes

Polish translation: praca z tekstem słyszanym

06:16 Oct 5, 2004
German to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy
German term or phrase: Verarbeiten eines Hörtextes
czêœæ sk³adowa egzaminu DSH /schriftliche Prüfung/

Verstehen und Bearbeiten eines Lesetextes
Verstehen und Verarbeiten eines Hörtextes
Vorgabenorientierte Textproduktion
Tradeusz
Polish translation:praca z tekstem słyszanym
Explanation:
rozumienie i praca z tekstem słyszanym
test na rozumenie tekstu słyszanego
Selected response from:

Kalina2
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4opracowanie tekstu rozumianego ze słuchu
Anna Bittner
4praca z tekstem słyszanym
Kalina2


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Verarbeiten eines Hörtextes
praca z tekstem słyszanym


Explanation:
rozumienie i praca z tekstem słyszanym
test na rozumenie tekstu słyszanego

Kalina2
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 9

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Verarbeiten eines Hörtextes
opracowanie tekstu rozumianego ze słuchu


Explanation:
rozumienie ze słuchu to najbardziej typowe określenie tego typu zadania

B2 - rozumienie tekstu
ze słuchu i wypowiedź ustna B3 - rozumienie tekstu pisanego i wypowiedź ...
sokrates.umcs.lublin.pl/users/alliance/egzaminy.html

Rozumienie tekstu ze słuchu - 3 zadania typu: zdanie do wyboru (prawdziwe/fałszywe)
w oparciu o krótkie wypowiedzi, rozmowy, komunikaty. ...
www.bu.uni.wroc.pl/biblzak/dyplom_austriacki.doc

Anna Bittner
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search