Volkswirtschaftslehre

Polish translation: a dlaczego nie?

11:21 Sep 8, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Education / Pedagogy
German term or phrase: Volkswirtschaftslehre
w Kilianie podano "ekonomia polityczna"..coœ mi siê tu nie zgadza:(
frytka
Polish translation:a dlaczego nie?
Explanation:
Encyklopedia PWN
... Początek ekonomii neoklasycznej dały prace C. Mengera (Grundsätze der
Volkswirtschaftslehre 1871), S. Jevonsa (Theory of Political Economy 1871) i LME ...
encyklopedia.pwn.pl/50444_1.html
Selected response from:

Andrzej Lejman
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2a dlaczego nie?
Andrzej Lejman
3makroekonomia
Iwona Domanska
3nauka o gospodarce narodowej
Haldir


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nauka o gospodarce narodowej


Explanation:
znane, ale dla mnie od zawsze nie do końca jasne... JA by tak to zrobił

Haldir
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
a dlaczego nie?


Explanation:
Encyklopedia PWN
... Początek ekonomii neoklasycznej dały prace C. Mengera (Grundsätze der
Volkswirtschaftslehre 1871), S. Jevonsa (Theory of Political Economy 1871) i LME ...
encyklopedia.pwn.pl/50444_1.html

Andrzej Lejman
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: cytat jest przekonywuj¹cy
4 mins

agree  Angela Nowicki: Wszystkie moje s³owniki te¿ podaj¹ to samo ("ekonomia polityczna"), nie ma innych propozycji.
2 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
makroekonomia


Explanation:
wg słownika Pons

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2004-09-08 11:44:18 GMT)
--------------------------------------------------

Wycofuję się z tej propozycji po przestudiowaniu różnych źródeł, z których wynika, że makroekonomia jest częścią Volkswirtschaftslehre

Iwona Domanska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search