einfache Wertung

Polish translation: wynik pomnożony x1

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:einfache Wertung
Polish translation:wynik pomnożony x1
Entered by: james18

19:10 Sep 1, 2004
German to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy
German term or phrase: einfache Wertung
w œwiadectwie maturalnym, Punktzahlen der einzelnen Kurse in einfacher Wertung, jest te¿ zweifache i vierfache Wertung
james18
Poland
wynik pomnożony x1
Explanation:
Podczas wystawiania ocen na świadectwie maturalnym w Niemczech obowiązuje następujący system: wyniki z przedmiotów kursu podstawowego (Grundkurs) są mnożone razy 1 (einfache Wertung), z Leistungskursów razy 2 (zweifache Wertung), a z samego egzaminu maturalnego razy 4 (vierfache Wertung). Trzeba przetłumaczyć to opisowo, np. "wynik pomnożony x1"
Selected response from:

Maciej Pomorski
Poland
Grading comment
wielkie dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wynik pomnożony x1
Maciej Pomorski
3za wagę 1
JAMP


  

Answers


3 days 53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
wynik pomnożony x1


Explanation:
Podczas wystawiania ocen na świadectwie maturalnym w Niemczech obowiązuje następujący system: wyniki z przedmiotów kursu podstawowego (Grundkurs) są mnożone razy 1 (einfache Wertung), z Leistungskursów razy 2 (zweifache Wertung), a z samego egzaminu maturalnego razy 4 (vierfache Wertung). Trzeba przetłumaczyć to opisowo, np. "wynik pomnożony x1"


    Reference: http://www.gymnasiumtostedt.de/sek2/abi-info1.ppt
Maciej Pomorski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
wielkie dzięki

2692 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
za wagę 1


Explanation:
przy średniej ważonej są wyniki za wagę 1, za wagę 2, za wagę 4. U nas też w niektórych szkołach tak wystawia się oceny końcowe:
inną wagę ma kartkówka czy odpowiedź ustna z bieżących tematów, inną klasówka z działu czy semestru itp.

JAMP
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search