Seminarunterlagen

Polish translation: materiały seminaryjne/ z seminarium

09:33 Oct 10, 2014
German to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy
German term or phrase: Seminarunterlagen
Witam,

jak najlepiej przetłumaczyć Seminarunterlagen w poniższym kontekście?
Czy podstawa programowa byłaby tu poprawym określeniem?

Senden Sie uns Ihre Seminarunterlagen zur Sichtung

dziękuję!
saszka
Poland
Polish translation:materiały seminaryjne/ z seminarium
Explanation:
Tak mi się wydaje.
Opcja

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2014-10-10 11:30:38 GMT)
--------------------------------------------------

Można na przykład tak:
Prosimy o wysłanie/ przesłanie Państwa/ Pana-Pani materiałów seminaryjnych/ z seminarium celem przeglądu/ przejrzenia/ (wglądu -ewnt)
Selected response from:

Jacek Konopka
Poland
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zestaw/komplet materialow szkoleniowych
aganowakowska
3materiały seminaryjne/ z seminarium
Jacek Konopka


Discussion entries: 1





  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
materiały seminaryjne/ z seminarium


Explanation:
Tak mi się wydaje.
Opcja

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2014-10-10 11:30:38 GMT)
--------------------------------------------------

Można na przykład tak:
Prosimy o wysłanie/ przesłanie Państwa/ Pana-Pani materiałów seminaryjnych/ z seminarium celem przeglądu/ przejrzenia/ (wglądu -ewnt)

Jacek Konopka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6
Notes to answerer
Asker: dziękuję za propozycję. Może dodam jeszcze, że chodzi tu o sytuację, gdzie osoba prosząca o " Seminarunterlagen" to osoba oceniająca kwalifikacje zawodowe osoby na podstawie właśnie tych "Seminarunterlagen".


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zestaw/komplet materialow szkoleniowych


Explanation:
Prosze przeslac do wgladu zestaw/komplet materialow, ktory bedzie wykorzystany na szkoleniu/seminarium.

aganowakowska
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kosmalska
7 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search