AW

Polish translation: Arbeitswert

12:58 Nov 18, 2005
German to Polish translations [PRO]
Economics
German term or phrase: AW
Witam! Mam przed sob¹ fakturê z niemieckiego warsztatu samochodowego. Po wyszczególnionych kosztach wydania opinii i czêœci zamiennych pojawiaj¹ siê koszty robocizny, a obok nich:
"A R B E I T S L O H N Zeitbasis 10 AW = 1 Std.
Gesamt 2040 AW x 50,81 €/Std."
Czy ktoœ wie, co oznacza skrót AW?
Agnieszka Ko?
Polish translation:Arbeitswert
Explanation:
http://www.kfztech.de/abc/kfztechnikabcAL_AW.htm

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-11-18 13:10:52 GMT)
--------------------------------------------------

Po polsku powiedzialabym "wartosc wytworcza".
Selected response from:

anulka
Finland
Grading comment
Dziękuję!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5JC
Grażyna Lesińska
5tu: 1/10 roboczogodziny
Crannmer
40,10 roboczogodziny
Ewa Zwierzchowska
4Arbeitswert
anulka


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Arbeitswert


Explanation:
http://www.kfztech.de/abc/kfztechnikabcAL_AW.htm

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-11-18 13:10:52 GMT)
--------------------------------------------------

Po polsku powiedzialabym "wartosc wytworcza".

anulka
Finland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję!!

56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tu: 1/10 roboczogodziny


Explanation:
tu: 1/10 roboczogodziny

http://www.proz.com/kudoz/1169170

Crannmer
PRO pts in category: 24

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
JC


Explanation:
na polskiej fakturze z warsztatu : 10 JC=1 RBG (czyli 1 roboczogodzina)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 25 mins (2005-11-18 14:23:55 GMT)
--------------------------------------------------

JC - jednostka czasowa

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 26 mins (2005-11-18 14:25:04 GMT)
--------------------------------------------------

czyli 1 JC to 1/10 godziny, jak pisze Crannmer ( nie pierwszy już raz).

Grażyna Lesińska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
0,10 roboczogodziny


Explanation:
AW znaczy Arbeitswert w rozszerzeniu skrótu

Ewa Zwierzchowska
Native speaker of: Native in GermanGerman




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search