Kochmesser

Polish translation: nóż kuchenny duży/nóż kucharza

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kochmesser
Polish translation:nóż kuchenny duży/nóż kucharza
Entered by: skowronek

13:37 Jun 3, 2008
German to Polish translations [PRO]
Cooking / Culinary
German term or phrase: Kochmesser
W zestawie noży, jak sądzę taki jak tu: http://de.wikipedia.org/wiki/Küchenmesser

Nóż uniwersalny?
skowronek
Germany
nóż kuchenny duży
Explanation:
nóż kuchenny duży

choć niektórzy zwą to (IMHO niesłusznie)

nóż szefa kuchni

--------------------------------------------------
Note added at 21 Min. (2008-06-03 13:58:45 GMT)
--------------------------------------------------

Nóż kucharza

http://www.google.de/search?hl=de&q=nóż kucharza&btnG=Suche&...

Nóż kucharza jest jednym z podstawowych elementów każdej serii noży - sprawdza się przy pracach z mięsem, wędlinami, serami oraz wszelkimi warzywami.

http://fabrykaform.pl/Chroma_noz_kucharza_240_mm_type_301-p3...

Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nóż kucharski
klick
3nóż kuchenny duży
Crannmer


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nóż kuchenny duży


Explanation:
nóż kuchenny duży

choć niektórzy zwą to (IMHO niesłusznie)

nóż szefa kuchni

--------------------------------------------------
Note added at 21 Min. (2008-06-03 13:58:45 GMT)
--------------------------------------------------

Nóż kucharza

http://www.google.de/search?hl=de&q=nóż kucharza&btnG=Suche&...

Nóż kucharza jest jednym z podstawowych elementów każdej serii noży - sprawdza się przy pracach z mięsem, wędlinami, serami oraz wszelkimi warzywami.

http://fabrykaform.pl/Chroma_noz_kucharza_240_mm_type_301-p3...



Crannmer
PRO pts in category: 40
Grading comment
Dzięki
Notes to answerer
Asker: No właśnie, nóż szefa kuchni (Chefmesser) wchodzi także w skład "mojego" zestawu, zatem nie może to być ta nazwa.


2 days 17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nóż kucharski


Explanation:
propo
DE
http://www.felix-solingen.de/index.php?sh=1&sl=2&lang=de&css...
PL
http://www.alejahandlowa.pl/tr/produkt/japonski-noz-kucharsk...

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Dziękuję





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search