Durchlaufsparren

Polish translation: krokwie ciągłe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Durchlaufsparren
Polish translation:krokwie ciągłe
Entered by: Piotr Hasny

20:40 Feb 9, 2017
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Durchlaufsparren
Dobry wieczór,

jak przetłumaczyć "Durchlaufsparren"?

Durchlaufsparren D9 02/2016/B (Frilo R-2016-2/F13)
Baustoff: Nadelholz C24
Nutzungsklasse 2
Anna Mika
Poland
krokwie ciągłe
Explanation:
Program D9 oblicza i wymiaruje pojedyncze i wieloprzęsłowe krokwie ciągłe jako
dźwigary zginane. Opcja „dachu pulpitowego“, generuje w przypadku górnego
wspornika odpowiednio do „otwartego dachu pulpitowego” obciążenia wiatrowe

--------------------------------------------------
Note added at 19 Min. (2017-02-09 21:00:27 GMT)
--------------------------------------------------

Zdefiniowanie więźby dachowej polega na określeniu wymiarów jej ustroju poprzecznego i układów podłużnych oraz podaniu wymiarów przekrojów poszczególnych elementów więźby. Możliwe jest tworzenie ustrojów poprzecznych z jedną, dwoma lub trzema ścianami stolcowymi oraz więźb bezsłupowych, a także uwzględnienie stropu w poziomie płatwi. Krokwie mogą być ciągłe na całej długości lub składane nad płatwiami.

--------------------------------------------------
Note added at 19 Min. (2017-02-09 21:00:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://specbud.pl/pl/web/index.php/apps/index/id/2

--------------------------------------------------
Note added at 4 Tage (2017-02-13 22:03:06 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję i pozdrawiam!
Selected response from:

Piotr Hasny
Poland
Grading comment
Super, dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1krokwie ciągłe
Piotr Hasny
4krokiew jako belka ciągła
Dariusz Prochotta


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krokiew jako belka ciągła


Explanation:
to znaczy, że jest podparta przynajmniej w trzech punktach. W statyce nazywa się to belką ciągłą

Dariusz Prochotta
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 236

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
krokwie ciągłe


Explanation:
Program D9 oblicza i wymiaruje pojedyncze i wieloprzęsłowe krokwie ciągłe jako
dźwigary zginane. Opcja „dachu pulpitowego“, generuje w przypadku górnego
wspornika odpowiednio do „otwartego dachu pulpitowego” obciążenia wiatrowe

--------------------------------------------------
Note added at 19 Min. (2017-02-09 21:00:27 GMT)
--------------------------------------------------

Zdefiniowanie więźby dachowej polega na określeniu wymiarów jej ustroju poprzecznego i układów podłużnych oraz podaniu wymiarów przekrojów poszczególnych elementów więźby. Możliwe jest tworzenie ustrojów poprzecznych z jedną, dwoma lub trzema ścianami stolcowymi oraz więźb bezsłupowych, a także uwzględnienie stropu w poziomie płatwi. Krokwie mogą być ciągłe na całej długości lub składane nad płatwiami.

--------------------------------------------------
Note added at 19 Min. (2017-02-09 21:00:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://specbud.pl/pl/web/index.php/apps/index/id/2

--------------------------------------------------
Note added at 4 Tage (2017-02-13 22:03:06 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję i pozdrawiam!


    Reference: http://www.frilo.eu/tl_files/frilo/pdf/pl/artykul/Holz%20und...
Piotr Hasny
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 102
Grading comment
Super, dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Prochotta: zgadza się. Nie zauważyłem, że odpowiedź już jest
5 mins
  -> Dziękuję i pozdrawiam :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search