Planungsfortschreibung

Polish translation: (Bieżące) uszczegółowienie dokumentacji projektowej

11:11 Oct 6, 2015
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Planungsfortschreibung
generalnie umowa o wybudowanie domu wielorodzinnego
Projektvertrag
Planungsoptimierung und -fortschreibung und Errichtung eines MFH
Fiolka
Polish translation:(Bieżące) uszczegółowienie dokumentacji projektowej
Explanation:
Myślę, że o to chodzi. W początkowej fazie budowy projekt nigdy nie jest jeszcze dopracowany we wszystkich szczegółach, ma to miejsce później. Słowo "uzupełnienie" pasuje także. Mogłaby to być również aktualizacja, jeżeli aktualizuje się projekt na podstawie dokumentacji innego, istniejącego już obiektu. Czy tak jest rzeczywiście, musi być wyjaśnione w tej umowie.
Selected response from:

Dariusz Prochotta
Germany
Grading comment
Dziękuję serdecznie za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(Bieżące) uszczegółowienie dokumentacji projektowej
Dariusz Prochotta
3Optymalizacja projektu i stworzenie planu realizacji inwestycji
Beata Melzner
Summary of reference entries provided
PLanowa/ Planiowana/ Zgodna z planem (planowaniem) aktualizacja
Jacek Konopka

  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(Bieżące) uszczegółowienie dokumentacji projektowej


Explanation:
Myślę, że o to chodzi. W początkowej fazie budowy projekt nigdy nie jest jeszcze dopracowany we wszystkich szczegółach, ma to miejsce później. Słowo "uzupełnienie" pasuje także. Mogłaby to być również aktualizacja, jeżeli aktualizuje się projekt na podstawie dokumentacji innego, istniejącego już obiektu. Czy tak jest rzeczywiście, musi być wyjaśnione w tej umowie.

Dariusz Prochotta
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 236
Grading comment
Dziękuję serdecznie za pomoc

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Optymalizacja projektu i stworzenie planu realizacji inwestycji


Explanation:
Może jest po polsku coś lepszego, ale teraz nie mam czasu porównywać.
W linku można się doczytać, co to jest Planungsfortschreibung.


    https://books.google.de/books?id=RsSiBgAAQBAJ&pg=PA154&lpg=PA154&dq=planungsfortschreibung&source=bl&ots=NUGpUhVezd&sig=9cuzvq5MZn_n_HixTdO0
Beata Melzner
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish




Reference comments


5 mins
Reference: PLanowa/ Planiowana/ Zgodna z planem (planowaniem) aktualizacja

Reference information:
Linki zostaną dodane. TYlko przypuszczenie.

Jacek Konopka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search