Feinplanum

Polish translation: tu: (dokładnie) wyrównane/równe podłoże

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Feinplanum
Polish translation:tu: (dokładnie) wyrównane/równe podłoże
Entered by: Małgorzata Gardocka

09:53 Jan 20, 2015
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Feinplanum
Kontekst Bodenplatte auf Feinplanum
Kasia_J_
Poland
tu: (dokładnie) wyrównane/równe podłoże
Explanation:
Bodenplatte auf Feinplanum - płyta fundamentowa na (dokładnie) wyrównanym/równym podłożu
Selected response from:

Małgorzata Gardocka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tu: (dokładnie) wyrównane/równe podłoże
Małgorzata Gardocka
3warstwa ścieralna podłoża
Jacek Konopka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
warstwa ścieralna podłoża


Explanation:
Zetknąłem się z tym pojęciem, w nieco innym kontekście.

--------------------------------------------------
Note added at   6 min (2015-01-20 09:59:37 GMT)
--------------------------------------------------

Ps. W kontekscie nawierzchni przy kładzeniu asfaltu.
Podobne pytanie dot. Feinplanum padło z mojej strony na Proz-lecz bez odpowiedzi.

Por także: Grobplanum etc.


--------------------------------------------------
Note added at   9 min (2015-01-20 10:02:34 GMT)
--------------------------------------------------

Por:
http://www.wikiwords.org/dictionary/warstwa_ścieralna_podłoż...

Zresztą pytanie zadane było już na Proz- wyswietla się w wynikach, jeśli napisze Pani: Feinplanum-warstwa ścieralna podłoża. (ja to dopiero teraz zauważyłem)

--------------------------------------------------
Note added at   22 min (2015-01-20 10:15:51 GMT)
--------------------------------------------------

Ponieważ odpowiedź została już udzielona, prawdopodobnie albo skasuje swoją, aby nie powielac tych samych wersji, lub uzupełnie swoją odpowiedź o przydatne/ kolejne linki.

Proszę mieć na uwadze, że tłumaczymy kontekstowo- słowo 'Feinplanum' może oznaczac także nawierzchnię (także ścieralną etc). W tym (Pani) przypadku kontekst jest troszkę ubogi...


Jacek Konopka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tu: (dokładnie) wyrównane/równe podłoże


Explanation:
Bodenplatte auf Feinplanum - płyta fundamentowa na (dokładnie) wyrównanym/równym podłożu

Małgorzata Gardocka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Konopka
45 mins
  -> Dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search