Bauvolumen

Polish translation: wolumen inwestycji

08:04 Apr 24, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / abwasserbehandlung
German term or phrase: Bauvolumen
diese Technik wird zunehmend auch bei der Reinigung von kommunalem Abwasser eingesetzt. Neben der Einsparung von Bauvolumen durch Wegfall der Nachklärung steht insbesondere die Reduktion von Keimen und Bakterien im Mittelpunkt der fachlichen Diskussionen.
agajan
Polish translation:wolumen inwestycji
Explanation:
często używane
W tym roku związki gospodarcze prognozują, iż całkowity wolumen inwestycji budowlanych wyniesie ....miliardów euro
Analitycy przewidują także wzrost wolumenu inwestycji międzynarodowych prowadzonych przez kraje azjatyckie...
stworzyć warunki sprzyjające wzrostowi wolumenu inwestycji i wykreować..
Selected response from:

klick
Poland
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wolumen inwestycji
klick
3(tutaj) nakłady na inwestycje
patryk80


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(tutaj) nakłady na inwestycje


Explanation:
propo jw.

patryk80
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92
Notes to answerer
Asker: dziękuję za pomoc


1 day 0 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wolumen inwestycji


Explanation:
często używane
W tym roku związki gospodarcze prognozują, iż całkowity wolumen inwestycji budowlanych wyniesie ....miliardów euro
Analitycy przewidują także wzrost wolumenu inwestycji międzynarodowych prowadzonych przez kraje azjatyckie...
stworzyć warunki sprzyjające wzrostowi wolumenu inwestycji i wykreować..

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166
Grading comment
dziękuję za pomoc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search