Wässerungskappe

Polish translation: tu: nasadka/osłona/itp do mokrego składowania/przechowywania elektrody

10:38 Dec 13, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / miernik pH
German term or phrase: Wässerungskappe
...Wässerugskappe zur Aufbewahrung der Elektrode ist mit Kalium-Nitrat-Lösung zu füllen
Filipkowski_R.
Polish translation:tu: nasadka/osłona/itp do mokrego składowania/przechowywania elektrody
Explanation:
tu: nasadka/osłona/itp do mokrego składowania/przechowywania elektrody

nasadka/osłona/itp do nawilżania elektrody

z tekstu wynika, ze elektroda ma być podczas przechowywania zanurzona w jakiejś cieczy czy elektrolicie
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziękuję serdecznie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3tu: nasadka/osłona/itp do mokrego składowania/przechowywania elektrody
Crannmer
3trzon/ korpus szklany
klick


  

Answers


20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trzon/ korpus szklany


Explanation:
PL
http://www.bionovo.pl/produkty.php?kat=el094

DE
http://www.testo.de/online/abaxx-;jsessionid=F94C54CD18A5810...$part=PORTAL.DEU.SimpleContentDesk&$event=show-from-menu&categoryid=2397977

np. szklany lub inny

--------------------------------------------------
Note added at   20 godz. (2007-12-14 07:11:03 GMT)
--------------------------------------------------

lub obudowa
http://64.233.183.104/search?q=cache:Ak7tGNT7rWoJ:shop.hach-...

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tu: nasadka/osłona/itp do mokrego składowania/przechowywania elektrody


Explanation:
tu: nasadka/osłona/itp do mokrego składowania/przechowywania elektrody

nasadka/osłona/itp do nawilżania elektrody

z tekstu wynika, ze elektroda ma być podczas przechowywania zanurzona w jakiejś cieczy czy elektrolicie

Crannmer
PRO pts in category: 112
Grading comment
Dziękuję serdecznie!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search