Leichtkraftrad

Polish translation: motocykl o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW

11:18 Aug 7, 2006
German to Polish translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
German term or phrase: Leichtkraftrad
...erhält die Erlaubnis, ein Kraftfahrzeug mit Antrieb durch Verbrennungsmaschine der Klasse eins zu führen. Beschränkt auf Leichtkrafträder. (ogólnie nie bardzo rozumiem czy to jest prawo jazdy na motor jakiś????)
Edyta Szczepans
Poland
Polish translation:motocykl o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW
Explanation:
motocykl o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW

dawniej zwane to bylo motocykl lekki


Podkategoria [prawa jazdy] A1
- lekkie motocykle o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW

http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...

Als Leichtkraftrad werden motorisierte Zweiräder mit einem Hubraum von über 50 cm³ und maximal 125 cm³ bezeichnet. Die Nennleistung darf dabei 11 kW nicht überschreiten.

Zum Führen eines Leichtkraftrades ist in Deutschland eine Fahrerlaubnis der Klasse [...] A1 erforderlich,

http://de.wikipedia.org/wiki/Leichtkraftrad



--------------------------------------------------
Note added at 3 Stunden (2006-08-07 14:51:12 GMT)
--------------------------------------------------

To nie moja wina, ze w polskim ustawodawstwie dot. prawa jazdy definicje sa takie, jakie sa.

A "maly motor" jako okreslenie lekkiego motocykla musze sobie zapamietac :-)
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję, to chyba najbardziej precyzyjne określenie. pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1lekki / maly motor
Alicja Bloemer
4motocykl lekki
rjz
4motocykl o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW
Crannmer


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lekki / maly motor


Explanation:
cos pomiedzy prawdziwa, ciezka maszyna a skuterem

P.S. odpowiedz Cranmera jest dosc skomplikowana

Alicja Bloemer
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz: motocykl lekki
4277 days

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
motocykl o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW


Explanation:
motocykl o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW

dawniej zwane to bylo motocykl lekki


Podkategoria [prawa jazdy] A1
- lekkie motocykle o pojemności silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW

http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...

Als Leichtkraftrad werden motorisierte Zweiräder mit einem Hubraum von über 50 cm³ und maximal 125 cm³ bezeichnet. Die Nennleistung darf dabei 11 kW nicht überschreiten.

Zum Führen eines Leichtkraftrades ist in Deutschland eine Fahrerlaubnis der Klasse [...] A1 erforderlich,

http://de.wikipedia.org/wiki/Leichtkraftrad



--------------------------------------------------
Note added at 3 Stunden (2006-08-07 14:51:12 GMT)
--------------------------------------------------

To nie moja wina, ze w polskim ustawodawstwie dot. prawa jazdy definicje sa takie, jakie sa.

A "maly motor" jako okreslenie lekkiego motocykla musze sobie zapamietac :-)

Crannmer
PRO pts in category: 32
Grading comment
dziękuję, to chyba najbardziej precyzyjne określenie. pozdrawiam

4277 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
motocykl lekki


Explanation:
Kategoria A1:
– lekkie motocykle o pojemności skokowej maksymalnie 125 cm3, mocy maksymalnie 11 kW, o stosunku mocy do ciężaru maksymalnie 0,1 kW/kg;


    Reference: http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//...
rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search