Leistungsdichte

Polish translation: zwiększenie ilości wykonywanych usług

11:16 Dec 12, 2007
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Leistungsdichte
Tak jak np. tu:

Der Gewerkschafter verwies zudem auf die zunehmende Leistungsdichte in der Branche durch verlängerte Öffnungszeiten und Rationalisierung.
http://www.ad-hoc-news.de/Marktberichte/de/12970964/Tarifver...

Ilość pracy?
Aleksandra Kwasnik
Germany
Polish translation:zwiększenie ilości wykonywanych usług
Explanation:
tzn. że np. w ciągi 1 h obsługuje się więcej klientów /niż poprzednio/, zatem wykonuje się więcej pracy
Selected response from:

rjz
Grading comment
Dziekuje za wszystkie propozycje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wydajność usług
Tomasz Sieniuć
4zakres usług (świadczeń)
Waldemar Fortuna
3zwiększenie ilości wykonywanych usług
rjz
2tu: gęsta sieć (usługowa)
Jerzy Czopik


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tu: gęsta sieć (usługowa)


Explanation:
porpozycja

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 62

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zakres usług (świadczeń)


Explanation:
w tym kontekście lepiej mi pasuje, bo zwiększa się czas pracy usługodawców i jeszcze może i zakres (choć nie wiem co tak naprawdę kryje się pod Rationalisierung)

Waldemar Fortuna
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zwiększenie ilości wykonywanych usług


Explanation:
tzn. że np. w ciągi 1 h obsługuje się więcej klientów /niż poprzednio/, zatem wykonuje się więcej pracy

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 76
Grading comment
Dziekuje za wszystkie propozycje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tomasz Sieniuć: Ale niekoniecznie wiecej uslug :)
2 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wydajność usług


Explanation:
..rosnaca wydajnosc uslug. Termin z ekonomii :)

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-12-12 16:42:27 GMT)
--------------------------------------------------

Przyklad z naszego podworka. Wieksza wydajnosc uslug tlumaczeniowych (odpowiednik Leistungsdichte) to np. wieksza liczba tlumaczonych slow na minute dzieki wykorzystaniu kota (racjonalizacja). Niekoniecznie jednak dodatkowe uslugi typu DTP, drukowanie i osobiste doreczanie :)


Tomasz Sieniuć
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Waldemar Fortuna
21 hrs
  -> Dzięki :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search