Tacho-Kombigerät

Polish translation: tablica rozdzielcza

16:50 Nov 25, 2012
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Tacho-Kombigerät
Samo "Tacho" to jeszcze bym wiedziała, ale kombi to już za wiele jak na moją nietechniczną osobowość ;)

Dziękuję z góry!
Alina Brockelt
Polish translation:tablica rozdzielcza
Explanation:
tacho to licznik kilometrow, Tacho-Kombigeraet to wszystkie zegary razem ( km., olej, temp. itd.)
Selected response from:

Anna Harhala Bova
Grading comment
Wszystkim bardzo dziękuję. Wybrałam tę odpowiedź, bo stwierdziłam, że do mojego "prawno-karnego" tekstu najbardziej pasuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zestaw wskaźników
Andrzej Mierzejewski
4 -1tablica rozdzielcza
Anna Harhala Bova
3 -1tachometr z zestawem wskaźników
rjz


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
tablica rozdzielcza


Explanation:
tacho to licznik kilometrow, Tacho-Kombigeraet to wszystkie zegary razem ( km., olej, temp. itd.)

Anna Harhala Bova
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Wszystkim bardzo dziękuję. Wybrałam tę odpowiedź, bo stwierdziłam, że do mojego "prawno-karnego" tekstu najbardziej pasuje.
Notes to answerer
Asker: Ja tam się nie znam, ale z tego, co wyczytałam, tablica rozdzielcza jest częścią deski rozdzielczej. Zobacz tu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Tablica_rozdzielcza


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  rjz: tablica/deska rozdzielcza w samochodzie to wszystko w tym tacho - tu np. tacho i obrotościomierz razem.
1 day 18 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
tachometr z zestawem wskaźników


Explanation:
zwykle : Kombi-Instrument /tak słownikowo/

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 62

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Anna Harhala Bova: tablica a deska to nie to samo, tablica zawiera wszystkie zegary/wskazniki, a deska to calosc
1 day 14 hrs
  -> nie używam tych terminów w swojej odpowiedzi

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zestaw wskaźników


Explanation:
http://tnij.org/tdq1
http://skodaporadnik.republika.pl/o_skodach/felicia/deska_ro...

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 165




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search