Man wächst mit jeder Aufgabe.

Hungarian translation: Feladat teszi az embert

14:17 Jun 12, 2007
German to Hungarian translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
German term or phrase: Man wächst mit jeder Aufgabe.
Katalógus egyik fejezetének föcíme. Valami jó frappáns szólás kellene ide, de nem tetszik se a "teher alatt nö a pálma", se a "jó pap holtig tanul".

Minden ötletet hálásan köszönök.
Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS
Austria
Hungarian translation:Feladat teszi az embert
Explanation:
mindig is utálatos, amikor szlogeneket, frappáns megoldásokat kell kitalálni ... más egy vagyont kapna érte, mi meg szódíjat :)))
Selected response from:

Dora Miklody
Hungary
Grading comment
Mindenkinek köszönöm a kreatív ötleteket - nekem ez tetszett a legjobban.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2Felnövünk a feladathoz
Anna Maria Arzt
4teher alatt nő a pálma
Andras Szekany
1 +2Feladat teszi az embert
Dora Miklody
3Feladatokkal fejlődik az ember
Ferenc Becker
1 +1Minden feladat kihívás
Andras Mohay (X)


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
Feladat teszi az embert


Explanation:
mindig is utálatos, amikor szlogeneket, frappáns megoldásokat kell kitalálni ... más egy vagyont kapna érte, mi meg szódíjat :)))

Dora Miklody
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mindenkinek köszönöm a kreatív ötleteket - nekem ez tetszett a legjobban.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronika Wagner: igazából ez is jó, ötletes:)
56 mins
  -> köszönöm :)

agree  Gabor Schulz: ez egészen jó ötletnek tűnik
1 day 13 hrs

56 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
Minden feladat kihívás


Explanation:
Nem hittem volna, hogy van ilyen, s lám akadt rá példa

http://www.google.hu/search?hl=hu&q="minden feladat kihívás"...

Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronika Wagner: nekem ez tetszik legjobban, főleg, ha valami HR-es szöveghez kell
52 mins
  -> Köszönöm. Bár, ha belegondolok a német eredetibe, az anti-balzaci ötlet eléggé elborzaszt :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
teher alatt nő a pálma


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-06-12 15:18:24 GMT)
--------------------------------------------------

botanika, amúgy :-)

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  novist
1 hr

disagree  Ferenc Becker: Die Palme wächst unter der Last
6 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
Felnövünk a feladathoz


Explanation:
Ha eszközkatalógus, akkor talán így :)

Anna Maria Arzt
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: Kicsit még felcicomáznám, pl. "Mindig felnövünk minden feladathaiz", vagy "Az ember végülis minden feladathoz felnő" (talán ez a jobbik változat).
14 mins

agree  János Kohl
13 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Feladatokkal fejlődik az ember


Explanation:
Feladatokon keresztül fejlődik az ember... Mittomén...
Szerintem nem kell ide feltétlen valami rettentő frappáns szólás, csak simán értelem szerint lefordítani.

Ferenc Becker
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 40




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search