Heimwerker

Hungarian translation: Barkács

09:43 May 10, 2006
German to Hungarian translations [PRO]
Business/Commerce (general)
German term or phrase: Heimwerker
Bundesverband Deutscher Heimwerker-, Bau- & Gartenfachmärkte
a fő gondom a Heimwerker - gazdálkodó? -, de örülnék a szervezet nevének is (adatforrás megjelölésében szerepel, és zárójelben azért le kéne fordítanom)
Eva Blanar
Hungary
Hungarian translation:Barkács
Explanation:
.
Selected response from:

Rita Banati
Austria
Grading comment
köszönöm, ez meggyőző: azoknak lehet olyan szövetségük, amelyik statisztikákat készít :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5Barkács
Rita Banati
5 +2Német Barkács- és Kertépítészeti. Szakpiacok Egyesülete (BHB).
Dora Miklody


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
Barkács


Explanation:
.

Rita Banati
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
köszönöm, ez meggyőző: azoknak lehet olyan szövetségük, amelyik statisztikákat készít :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hungi (X)
26 mins

agree  E-Word
1 hr

agree  Andras Mohay (X): Tkp. mi is ilyenek vagyunk...
1 hr

agree  Johanna K: a barkács ember? Csak kerdeztem, ismertem a barkácsolni-t, de nem tudtam hogy a barkács azonos a barkácsoló emberrel, tudod, csak tanulni akartam vmit :-) Köszi a választ.
1 hr
  -> Semmi probléma Johanna, örülök ha tudtam segíteni, csak elöször nem értettem a kérdést ; )

agree  ValtBt
19 hrs

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Német Barkács- és Kertépítészeti. Szakpiacok Egyesülete (BHB).


Explanation:
Német Barkács- és Kertépítészeti. Szakpiacok Egyesülete (BHB).
A neten több cikk is található róluk, akptak közönség megelégedettségi díjat, vagy mi a szöszt.

Dora Miklody
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  T. Czibulyás: Ez mindenképpen kereskedelmi egyesülés!
1 day 5 hrs

agree  Erzsébet Czopyk
1 day 22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search