PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Evangelisch A.B.

Greek translation: Αυγουσταία Ομολογία - ΑΟ

11:13 Apr 22, 2010
German to Greek translations [PRO]
Religion
German term or phrase: Evangelisch A.B.
Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει ελληνική εκδοχή για το Α.Β. (Augsburger Bekenntnis). Το χρειάζομαι για να μεταφράσω ένα πιστοποιητικό και δεν ξέρω αν στα ελληνικά υπάρχει αντίστοιχη συντομογραφία ή αν θα πρέπει να την παραλείψω! ευχαριστώ!
debb
Greek translation:Αυγουσταία Ομολογία - ΑΟ
Explanation:
Ο Αιρεσιάρχης Λούθηρος και η αντιμετώπιση των "αιρετικών"«Όλοι οι άνθρωποι έχουν τώρα την αξίωση να κάμουν κριτική του Ευαγγελίου», .... Η Ομολογία του Άουγκσμπουργκ [γνωστή ως Αυγουσταία Ομολογία] του 1530 ...
www.egolpion.com/6ADE75C0.el.aspx
Selected response from:

Christina Emmanuilidou
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Αυγουσταία Ομολογία - ΑΟ
Christina Emmanuilidou
4Ομολογία Πίστεως της Ευαγγελικής Εκκλησίας
Constantinos Faridis (X)


Discussion entries: 2





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ομολογία Πίστεως της Ευαγγελικής Εκκλησίας


Explanation:
#
Η Ομολογία Πίστεως της Ελληνικής Ευαγγελικής Εκκλησίας, μοιάζει αρκετά με την Ομολογία Πίστεως του Γουέστμίνσστερ. [Επεξεργασία] Οικουμενισμός ...
el.wikipedia.org/.../Ελληνική_Ευαγγελική_Εκκλησία - Πριν από 7 ώρες - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες
#
Google Κατάλογος - World > Greek > Κοινωνία > Θρησκεία ...
Χάρτης εκκλησιών και ομολογία πίστεως της Ελληνικής Ευαγγελικής Εκκλησίας. Ιστορία των αναμορφωτών του 16ου αιώνα και αναμορφωτικές κινήσεις στον ελληνικό ...
www.google.com/.../Ευαγγελική_Εκκλησία/ - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες
#
Ομολογία Πίστεως
5 Οκτ. 2008 ... ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ της Ελληνικής Ευαγγελικής Εκκλησίας .... αυτούς εις υπακοήν της Ευαγγελικής προσκλήσεως• και ότι Αυτός μένει εν τη Εκκλησία ...
www.gec.gr/omologia.htm - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες
#
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ - Greek Evangelical Church
5 Οκτ. 2008 ... Ελληνική Ευαγγελική Εκκλησία. Ζωή, μαρτυρία, διακονία 150 χρόνων (1858-2008). ... Ομολογία Πίστεως · Ιστορία · Εκδόσεις · Αστήρ της Ανατολής ...
www.gec.gr/ - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες
Περισσότερα αποτελέσματα από www.gec.gr
#
Ελευθέρα Ευαγγελική Εκκλησία (ΕΕΕ)
Πρόκειται για την πίστη «ότι ο Χριστός με το αίμα του πού έχυσε στο σταυρό έκανε .... και την «Ομολογία πίστεως των Ελευθέρων Ευαγγελικών Εκκλησιών»! ...
www.egolpion.com/9C9AA48E.el.aspx - Προσωρινά αποθηκευμένη
#
Θρησκευτικές Κοινότητες στην Ελλάδα - Ελληνική Ευαγγελική Εκκλησία
Την Ομολογία Πίστης της Ελληνικής Ευαγγελικής Εκκλησίας. ... (πρόκειται για την προσαρμογή του Συμβόλου της Πίστεως στη θρησκευτική μεταρρύθμιση). ...
www.greekhelsinki.gr/.../evangel-Artos-Zois.html

--------------------------------------------------
Note added at 49 λεπτά (2010-04-22 12:02:33 GMT)
--------------------------------------------------

εμενα δεν βγαζει ουτε ενα αποτελεσμα με αυγουστιαια ομολογια....χρειαζεται προσοχη με τα δογματικα ζητηματα...

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dr. Derk von Moock: Αν αφήνεις απ' έξω το ιώτα απο το αυγουστιαια θα βγάζεις ;-)
23 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Αυγουσταία Ομολογία - ΑΟ


Explanation:
Ο Αιρεσιάρχης Λούθηρος και η αντιμετώπιση των "αιρετικών"«Όλοι οι άνθρωποι έχουν τώρα την αξίωση να κάμουν κριτική του Ευαγγελίου», .... Η Ομολογία του Άουγκσμπουργκ [γνωστή ως Αυγουσταία Ομολογία] του 1530 ...
www.egolpion.com/6ADE75C0.el.aspx

Christina Emmanuilidou
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ευχαριστώ!
Notes to answerer
Asker: ναι, αυτό βρήκα και εγώ!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dr. Derk von Moock: Grauenhafte Seite. Aus linguistischen Gründen sie sie akzeptiert ;-) Grüße!
22 hrs
  -> danke Derk....viele liebe Grüße zurück!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search