Untergericht

Greek translation: κατώτερο δικαστήριο

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Untergericht
Greek translation:κατώτερο δικαστήριο
Entered by: Lito Vrakatseli

09:19 Sep 29, 2006
German to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: Untergericht
Zumindest der aufgezeigte Verfahrensmangel war geeignet, zu einer unrichtigen rechtlichen Beurteilung der Sache durch das Untergericht zu führen, die auch von der sonstigen Linie der österreichischen Gerichte abweicht, bei unehelichen Kindern die elterliche Gewalt so gut wie immer der Kindesmutter zu überlassen.
Lito Vrakatseli
Greece
κατώτερο δικαστήριο
Explanation:
Βλ. Καΐση

Δεν είναι ακριβώς το ίδιο με το πρωτοδικείο.

Πράγματι, στις περιπτώσεις που η απόφαση που εκδίδεται από ένα κατώτερο δικαστήριο είναι οριστική, η νομολογία που εφαρμόζουν τα κατώτερα δικαστήρια μπορεί ...
ec.europa.eu/civiljustice/legal_order/legal_order_fin_el.htm

... δεν επαρκούσαν για να στηρίξουν τις κατηγορίες της συνωμοσίας και ζήτησαν από τους εισαγγελείς να παραπέμψουν την υπόθεση σε ένα κατώτερο δικαστήριο . ...
www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/el/document/setimes/ne...

Tο Court of Magistrates (Gozo) έχει διττή δικαιοδοσία, ως ανώτερο και ως κατώτερο δικαστήριο. Στην τελευταία περίπτωση έχει την ίδια δικαιοδοσία με το First ...
ec.europa.eu/civiljustice/jurisdiction_courts/jurisdiction_courts_mlt_el.htm



--------------------------------------------------
Note added at 10 óra (2006-09-29 19:22:40 GMT)
--------------------------------------------------

ERSTGERICHT vs UNTERGERICHT

Ο γείτονας του πρώτου ορόφου (vgl. Erstgericht) και ο από κάτω (vgl. Untergericht) δεν είναι κατ' ανάγκην το ίδιο πρόσωπο: όλα εξαρτώνται από τον αριθμό των ορόφων (των βαθμίδων της δικαιοσύνης).
Selected response from:

Andras Mohay (X)
Grading comment
Σας ευχαριστώ όλους!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5κατώτερο δικαστήριο
Andras Mohay (X)
4Ειρηνοδικείο (κατώτερο δικαστήριο-πρωτοβάθμιο)
KRAT (X)
4δικαστήριο
Stefania Grigoriou - El Badaoui
4Πρωτοβαθμιο δικαστηριο
raptisi


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Πρωτοβαθμιο δικαστηριο


Explanation:
Εδω προκειται προφανως για εφεση

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-09-29 12:08:01 GMT)
--------------------------------------------------

Kατωτερο δικαστηριο ισως literally ειναι πιο σωστο, δεν ειμαι σιγουρος απο πλευρας νομικης ορολογιας. Untergericht ειναι πιο γενικο απο το Erstgericht.

raptisi
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Ναι αλλά τότε το Erstgericht τι είναι?


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
δικαστήριο


Explanation:
Untergericht δικαστήριο κατωτέρου βαθμού δικαιοδοσίας

Erstgericht: το δικαστήριο που επιλήφθηκε πρωτο με την επιλυση της διαφορας (δηλ. δικαστήριο που εξεδωσε την απόφαση)


Example sentence(s):
  • Υπάρχουν δύο βαθμοί δικαιοδοσίας των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων, την τήρηση των οποίων εξετάζει το δικαστήριο και αυτεπαγγέλτως.
Stefania Grigoriou - El Badaoui
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
κατώτερο δικαστήριο


Explanation:
Βλ. Καΐση

Δεν είναι ακριβώς το ίδιο με το πρωτοδικείο.

Πράγματι, στις περιπτώσεις που η απόφαση που εκδίδεται από ένα κατώτερο δικαστήριο είναι οριστική, η νομολογία που εφαρμόζουν τα κατώτερα δικαστήρια μπορεί ...
ec.europa.eu/civiljustice/legal_order/legal_order_fin_el.htm

... δεν επαρκούσαν για να στηρίξουν τις κατηγορίες της συνωμοσίας και ζήτησαν από τους εισαγγελείς να παραπέμψουν την υπόθεση σε ένα κατώτερο δικαστήριο . ...
www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/el/document/setimes/ne...

Tο Court of Magistrates (Gozo) έχει διττή δικαιοδοσία, ως ανώτερο και ως κατώτερο δικαστήριο. Στην τελευταία περίπτωση έχει την ίδια δικαιοδοσία με το First ...
ec.europa.eu/civiljustice/jurisdiction_courts/jurisdiction_courts_mlt_el.htm



--------------------------------------------------
Note added at 10 óra (2006-09-29 19:22:40 GMT)
--------------------------------------------------

ERSTGERICHT vs UNTERGERICHT

Ο γείτονας του πρώτου ορόφου (vgl. Erstgericht) και ο από κάτω (vgl. Untergericht) δεν είναι κατ' ανάγκην το ίδιο πρόσωπο: όλα εξαρτώνται από τον αριθμό των ορόφων (των βαθμίδων της δικαιοσύνης).

Andras Mohay (X)
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Σας ευχαριστώ όλους!

657 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ειρηνοδικείο (κατώτερο δικαστήριο-πρωτοβάθμιο)


Language variant: Ελληνικά

Explanation:
Στο κατώτερο δικαστήριο δικάζονται αστικές υποθέσεις συνήθως, και εννοούμε το Πρωτοδικείο και τις υποδιαιρέσεις του, πχ. μονομελές πρωτοδικείο, ειρηνοδικείο

Example sentence(s):
  • Στο κατώτερο δικαστήριο, τα μέλη του δικαστηρίου μπορεί να έίναι και ένας δικαστής
  • Οι υποθέσεις του εμπράγματου δικαίου εκδικάζονται στο ειρηνοδικείο, που είναι πρωτοβάθμιο δικαστήριο

    Reference: http://www.ProZ.com
    Reference: http://www.ProZ.com
KRAT (X)
Specializes in field
Native speaker of: Creek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search