elektrisch umschaltbar

Greek translation: μπουτονιέρα με δύο κάμερες εναλλακτικής λειτουργίας

12:08 Jun 2, 2011
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: elektrisch umschaltbar
Zum Verändern des angezeigten Kamerabildes (nur bei elektrisch umschaltbarer Kamera).

Πρόκειται για ένα σύστημα θυροτηλεφώνου με κάμερα.
Nikolaos Katris
Greece
Greek translation:μπουτονιέρα με δύο κάμερες εναλλακτικής λειτουργίας
Explanation:
Στη συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω πως πρόκειται για είδος μπουτονιέρας που χρησιμοποιεί δύο ενσωματωμένες κάμερες αντί για μία προκειμένου να εξασφαλίζει μεγαλύτερη συνολική γωνία θέασης, δηλ. ο χρήστης μπορεί να εναλλάσσεται από τη μία κάμερα στην άλλη πιέζοντας ένα πλήκτρο στη μονάδα θυροτηλεφώνου του (γι’ αυτό και «umschaltbar»).
Selected response from:

Alex Fidiarakis
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4μπουτονιέρα με δύο κάμερες εναλλακτικής λειτουργίας
Alex Fidiarakis
3ηλεκτρικός (πίνακας ή διακόπτης;) μεταγωγής
Constantinos Faridis (X)


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ηλεκτρικός (πίνακας ή διακόπτης;) μεταγωγής


Explanation:
[PDF]
ΔIAΚΟΠΤΗΣ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΕΤΑΓΩΓΗΣ ME HΛEKTPIKH KINHΣH
Μορφή αρχείου: PDF/Adobe Acrobat - Προβολή ως HTML
Hλεκτρική εντολή μεταγωγής του διακόπτη στις πηγές: PS1, PSO, PS2 ( , O ή ), ανάλογα με την αντιστοίχηση των πηγών με τις επαφές (πηγή συνδεδεμένη με τις ...
download.hager.com/hagergroup.gr/files.../HIC_GR.pdf

Alpha Grissin - ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΑ ΖΕΥΓΗ
Ηλεκτρικό πίνακα μεταγωγής και ελέγχου που περιλαμβάνει όλες τις διατάξεις, ... Πεδίο Ισχύος Αυτόματου Μεταγωγής με δύο τετραπολικά ρελέ ηλεκτρικά και ...
www.alphagrissin.gr/index.php?..

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek

3 days 18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μπουτονιέρα με δύο κάμερες εναλλακτικής λειτουργίας


Explanation:
Στη συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω πως πρόκειται για είδος μπουτονιέρας που χρησιμοποιεί δύο ενσωματωμένες κάμερες αντί για μία προκειμένου να εξασφαλίζει μεγαλύτερη συνολική γωνία θέασης, δηλ. ο χρήστης μπορεί να εναλλάσσεται από τη μία κάμερα στην άλλη πιέζοντας ένα πλήκτρο στη μονάδα θυροτηλεφώνου του (γι’ αυτό και «umschaltbar»).

Alex Fidiarakis
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search