Elektrofacharbeiter

Greek translation: ηλεκτροτεχνίτης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Elektrofacharbeiter
Greek translation:ηλεκτροτεχνίτης
Entered by: Anna Spanoudaki-Thurm

11:57 May 24, 2011
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Elektrofacharbeiter
Ψάχνω τον αντίστοιχο τίτλο στα ελληνικά - αν κατάλαβα καλά πρόκειται για άτομο που έχει τελειώσει την εκπαίδευση ηλεκτρολόγου, αλλά δεν έχει ακόμα δίπλωμα "μάστορα" - κάτι σαν εξειδικευμένος εργάτης.
Υπάρχει αντίστοιχος όρος ή είναι απλώς "ηλεκτρολόγος";

Ευχαριστώ.
Julia Boerlin
Switzerland
ηλεκτροτεχνίτης
Explanation:
Αυτός είναι νομίζω ο όρος που ψάχνεις.

Από το Βικιλεξικό:
ηλεκτροτεχνίτης αρσενικό
τεχνίτης,απόφοιτος μέσης τεχνικής σχολής, που έχει ειδικευτεί στον χειρισμό, επισκευή και συντήρηση ηλεκτρικών εγκαταστάσεων, δικτύων ή μηχανημάτων

Selected response from:

Anna Spanoudaki-Thurm
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ηλεκτροτεχνίτης
Anna Spanoudaki-Thurm
4ειδικευμένος εργάτης στον τομέα ηλεκτρισμού
Ellen Kraus
4εκπαιδευόμενος ηλεκτρολόγος
Constantinos Faridis (X)


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
εκπαιδευόμενος ηλεκτρολόγος


Explanation:
ΦΒ Σταθμός | Ολυμπιακή Φωτοβολταϊκή
Ηλεκτρολόγος ΑΠΕ. Compa Solar. Ζολοτούχιν Αλέξης. Ηλεκτρολόγος ΑΠΕ. Compa Solar. Στόγιος Νικόλαος. Εκπαιδευόμενος Ηλεκτρολόγος ΑΠΕ. Compa Solar ...
www.compasolar.gr/.../pv100kw.htm - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες

Περισσότερα Στοιχεία Βιογραφικού - Εργασία.gr - Αναζήτηση ...
Εμπειρία: 22-08-08 έως 11-02-09 ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων. 16-04-07 έως 16-10-07 ως εκπαιδευόμενος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε στον Ο.Σ.Ε ...
www.εργασία.gr/prov_cv.php?ergid=5833 - Προσωρινά αποθηκευμένη
Αναγνώριση προϋπηρεσίας
5 δημοσιεύσεις - 2 συντάκτες - Τελευταία καταχώρηση: 4 Φεβ. 2009
ως εκπαιδευόμενος ηλεκτρολόγος σχολής ΟΑΕΔ. Επίσης, από το 1998 ως το 2001 εργαζόταν ξανά στη ΔΕΗ με 8μηνες και 2μηνες συμβάσεις. ...
www.metataxeis.gr/index.php?topic...0 - Προσωρινά αποθηκευμένη
Βιομηχανικές ηλεκτρικές εγκαταστάσεις | Skroutz.gr
Το βιβλίο αυτό έχει γραφεί για να βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους ηλεκτρολόγους όλων των βαθμίδων καθώς επίσης και τους επαγγελματίες ηλεκτρολόγους, ...
www.skroutz.gr/.../312702.Βιομηχανικές-ηλεκτρικές-εγκαταστά...

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ηλεκτροτεχνίτης


Explanation:
Αυτός είναι νομίζω ο όρος που ψάχνεις.

Από το Βικιλεξικό:
ηλεκτροτεχνίτης αρσενικό
τεχνίτης,απόφοιτος μέσης τεχνικής σχολής, που έχει ειδικευτεί στον χειρισμό, επισκευή και συντήρηση ηλεκτρικών εγκαταστάσεων, δικτύων ή μηχανημάτων



Anna Spanoudaki-Thurm
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eftychia Stamatopoulou
26 mins
  -> Eυχαριστώ!

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ειδικευμένος εργάτης στον τομέα ηλεκτρισμού


Explanation:
εr hat zwar den Meistertitel noch nicht in der Tasche aber vom Fach ist er dennoch-

--------------------------------------------------
Note added at 39 Min. (2011-05-24 12:36:46 GMT)
--------------------------------------------------

wie z.B. diese hier:
Επίσης για 3 μήνες θα απασχολήσει 6 ΥΕ Ειδικευμένους Εργάτες ΥΕ. Αιτήσεις έως και τις 15 Απριλίου. Πληροφορίες στο τηλ. 210-3218075. ...
www.alfavita.gr/artro.php?id=29331

Ellen Kraus
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search