einblenden

Dutch translation: weergeven

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:einblenden
Dutch translation:weergeven
Entered by: Bram Poldervaart

09:13 Apr 21, 2008
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Geography
German term or phrase: einblenden
Kleinen Kartenausschnitt ein-/ausblenden
Bram Poldervaart
inschakelen
Explanation:
Vind ik een veilige vertaling
Klein kaartfragment in-/uitschakelen
Klein kaartfragment activeren / deactiveren
Klein kaartfragment weergeven / verbergen

--------------------------------------------------
Note added at 1 uur (2008-04-21 10:32:02 GMT)
--------------------------------------------------

"invoegen" kan ook mooi, maar heeft niet zo'n mooie tegenhanger.
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
ja weergeven is een goeie optie! Heb ik ingevoerd!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2inschakelen
Henk Peelen
3 +1tonen
Nicole Snoek (X)


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tonen


Explanation:
je ziet bij adressen van bedrijven ook wel eens 'toon kaart', zou in dit geval kunnen passen

Nicole Snoek (X)
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
0 min
  -> dank je, Henk

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
inschakelen


Explanation:
Vind ik een veilige vertaling
Klein kaartfragment in-/uitschakelen
Klein kaartfragment activeren / deactiveren
Klein kaartfragment weergeven / verbergen

--------------------------------------------------
Note added at 1 uur (2008-04-21 10:32:02 GMT)
--------------------------------------------------

"invoegen" kan ook mooi, maar heeft niet zo'n mooie tegenhanger.

Henk Peelen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
ja weergeven is een goeie optie! Heb ik ingevoerd!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frits Ens: weergeven/verbergen vind ik fraai
29 mins

agree  Nicole Snoek (X): voor de laatste optie (weergeven, i.e tonen ;-))
31 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search